کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار هفشجان:

اولویت‌بندی تکمیل پروژه‌ها در هفشجان با توجه به نیاز مردم است

17 اسفند 1396 ساعت 13:41

شهردار هفشجان گفت: هدف ما در برنامه‌ریزی‌ها، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و در این راستا انتظارات مردم را اولویت‌بندی کرده و تمرکزمان را بر پروژه‌هایی قرار دادیم که از نظر مرد مهم‌تر هستند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حامد فروزنده شهردار شهر هفشجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۳۰ روز است که در سمت شهردار هفشجان به مردم این شهر خدمت‌رسانی می‌کنم.

وی بزرگ‌ترین هدف خود را رساندن هفشجان به جایگاه واقعی خود به‌عنوان الگویی در سطح استان از نظر زیبایی و جذابیت عنوان و خاطرنشان کرد: هدف ما در برنامه‌ریزی‌ها، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و در این راستا انتظارات مردم را اولویت‌بندی کرده و تمرکزمان را بر پروژه‌هایی قرار دادیم که از نظر مرد مهم‌تر هستند.

فروزنده با بیان اینکه اقدامات شهرداری هفشجان در این ۱۳۰ روز عبارتند از تکمیل و افتتاح مجتمع تجاری-اداری با ۴ هزار متر زیربنا با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال، خاکبرداری، خاکریزی و تسطیح مکان درنظر گرفته شده برای صنایع نیمه‌مزاحم، آسفالت خیابان‌های مسکن مهر و لکه‌گیری ترانشه‌های شهر با ۵ هزار تن آسفالت، اجرای ۶ هزار و ۲۰۰ متر موزائیک پیاده‌روها، توزیع ۳ هزار و ۵۵۰ متر بلوک‌فرش، انجام دفن زباله طبق استانداردها و اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ تن بیس و ترانشه در سطح شهر افزود: تا به امروز ۴۰ درصد از شبکه فاضلاب در شهر هفشجان اجرا شده است.

وی ادامه داد: یکی از معضل‌هایی که مردم با آن مواجهه هستند آب‌های سطحی است که در محلات پایین شهر جمع می‌شوند که به علت عدم تخلیه جوی‌ها در محلات پایین شهر با تجمع گنداب مواجهیم، برای رفع این مشکل جلساتی با مدیرعامل آب و فاضلاب شهری داشتیم و قرار بر این شد ۳۰ کیلومتر باقی‌مانده فاضلاب در سال ۹۷ اجرا شود و این مشکل رفع گردد.

شهردار هفشجان بیان داشت: برای رفع مشکل تجمع گنداب‌ها در این مدت اقدام به تسطیح جوی‌ها خواهیم کرد تا به این ترتیب مشکل حل شود.

وی با اشاره به زحمات شهردارهای قبلی در بحث فضای سبز اضافه کرد: هنوز در بسیاری از محلات فضای سبز تامین نشده است، همچنین در برخی از پارک‌ها وسایل استاندارد بازی وجود ندارد و در همین راستا به دنبال تعویض این وسایل بوده و انجام کفپوش برای این مناطق در دستور کار قرار دارد.

فروزنده با اشاره به نزدیکی به عید نوروز و حضور مسافران در این شهر گفت: دو مدرسه برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده و گروهی از هلال احمر برای راهنمایی مردم آماده هستند.

شهردار هفشجان یادآور شد: ساختمان آتشنشانی که ۷۵ درصد آن اجرا شده در سال ۹۷ به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین پارک معلم و پارک بانوان که نیاز به یک میلیارد تومان بودجه دارد در پایان سال ۹۷ به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 38807

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38807/اولویت-بندی-تکمیل-پروژه-ها-هفشجان-توجه-نیاز-مردم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir