کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان/

مسئولين اگر گوش به فرمان مقام معظم رهبري بودند اين فتنه ها به وجود نمي آمد

پایگاه خبری سلام لردگان , 15 دی 1396 ساعت 15:04

امام جمعه لردگان گفت: اگرخواص و مسئولين ما صادقانه و نگاهشان ملي بود نه شخصي و جناحي، عرصه خدمت به مردم را افتخار خودشان مي دانستند و خدمت به خلق را عبادت مي ديدند جامعه اينقدر دچار مشکلات نمي شد .


به گزارش جهانبین به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت السلام والمسلمين سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: از اول انقلاب در کلام نوراني امام راحل بيشترين صحبت ايشان و بعد از ايشان خلف صالحشان حضرت آيت العظمي امام خامنه اي از اول انقلاب تا الان بيشترين چيزي که در کلام اين بزرگواران مطرح است هشدار نسبت به  غفلت است، نبايد جامعه ما دچار غفلت بشود.

وي افزود: اميرالمومنين حضرت علي (ع) درباب غفلت زيبا بحث کردند اگه توجه اي بکنيم مي بينيم که خطابش به مديران و مسئولين جامعه است که اگر اين ها دچار غفلت و غافل شدند جامعه دچار فتنه مي شود. حضرت علي(ع) فرمودند:اگر چه دشمنت ضعيف است اما کمش نشمار، دشمن ضعيف خطرناک است، کسي که از دشمن غافل بشود، حيله و مکر دشمن آن را از خواب بيدار مي کند.

تاج زاد در خصوص عامل ديگر غفلت از زبان حضرت علي(ع) گفت: خوشبيني نسبت به دشمنان از عوامل ديگر غفلت است؛ حضرت به مالک اشتر مي گويد اي مالک حواست به دشمنت باشد حتي بعد از صلحت. دشمن هر لحظه آماده است تو غافل باشي آن حمله مي کند، اعتماد به دشمن خطر ناک است کما اينکه در قضيه برجام ما به آمريکا اعتماد کرديم و مي بينيم که دولت آمريکا باعث به وجود آمدن فتنه ها در کشور ما شد .

امام جمعه لردگان گفت: اگرخواص و مسئولين ما صادقانه و نگاهشان ملي بود نه شخصي و جناحي، عرصه خدمت به مردم را افتخار خودشان مي دانستند و اگر مسئولين ما خدمت به خلق را عبادت مي ديدند جامعه اينقدر دچار مشکلات نمي شد .

خطيب جمعه لردگان افزود: حوادث و اين فتنه اخير خيلي تلخ بود و خساراتي به بار داشت اما از حيثي اين اميد را تقويت کرد که اينهايي که غافل و غلفت زده بودند و آلوده به شهوت ثروت و قدرت بودند و بازي کنندگان عالم سياست بودند شايد از خواب غفلت بيدار شوند .

وي بيان داشت: آن چيزي که جامعه را در معرض آسيب هاي اجتماعي قرار مي دهد کفران نعمت است، متاسفانه بعضي از مسئولين سياه نمايي مي کنند و جامعه را دچار مشکل مي کنند و بعضي از جوانان که دوران قبل از انقلاب و آن نکبت ها و فلاکت ها را نديدند و آن حملاتي که از سوي فضاي مجازي به جوانان ما متحمل مي شود را مي بينند و  باور مي کنند و از اين طرف دچار بيراهي و گمراهي مي شوند.

وي افزود : آمريکايي که سراسر فتنه و بيچارگي، قتل و عام است آن طرف عالم نشسته و نگران مردم ما مي شود عربستاني که حتي  يک انتخابات مردمي نداشته و حرف مردم را در نطفه خفه مي کنند اينها مي شوند نگران مردم ايران. که ناشي از کفران نعمت ها و سياه نمايي هاي ما و مسئولين است .

وي گفت: مطالبات مردم نبايد ناديده گرفته شود، مسئولين بايد بدانند و برنامه اي داشته باشند در جهت رفع مشکلات و مطالبات مردم .

وي نيز از مردم شهيد پرور، خوب و ولايتي شهرستان لردگان نيز تقدير و تشکر نمود بابت اينکه مردماني هستند با بصيرت، فهيم وولايت مدار.

تاج زاد در بخش ديگر از خطبه ها، از شوراي تامين شهرستان، نيروهاي صبور و مقاوم نيروي انتظامي و از نيروهاي بسيجي و سپاهي که در سراسر کشور زحمت کشيدند و اين فتنه رادر نطفه خفه کردند تقدير و تشکر نمود و براي آنها  نيز آرزوي سربلندي و توفيق روز افزون از خداوند منان داشتند.

امام جمعه لردگان تصريح کرد: مسئولين نيز بايد بدانند که مردم خوب لردگان هميشه پشت ولي امر خود ايستاداند بايد فکري به حال فقرو اشتغال اين مردم خوب لردگان داشته باشند.

وي در ادامه گفت: اعتراض با اختشاش فرق دارد چرا بعضي درس و عبرت از فتنه 88 نمي گيرند. اختشاشات اخير اغلب آنها مردم نبودند، 90 درصد آنها نيروهاي آموزش ديده از خارج از کشور بودند و آنهاي که آن طرف دنيا براي ما دلسوزي مي کنند  آنها با اسلام ما مخالف هستند غرب مي خواهد اسلام، ايثار، شجاعت و ولايتمداري را از ما بگيرد . لذا بايد مثل امروز که بابصيرت بوديد مقابل دشمن قسم خورده ايستاد و ايستادگي کرد .

وي با اشلاره به سخن مقام معظم رهبري گفت: ايشان فرمودند: به دشمن اعتماد نکنيد، توجه به صنايع، اقتصاد مقاومتي، توليدات داخلي، مراقبت از روزنه هاي نفوذ اينها حرفت هاي مقام معطم رهبري است چه بسا اگر مسئولين به اين سخنان توجه مي کردند اين مشکلات به وجود نمي آمد و مسئولين درس بگيرند از اين عبرت ها .

وي در پايان به کشف حجاب توسط رضا خان، و شهادت شهداي حماسه هويزه نيز اشاراتي داشتند .

انتهاي پيام/630 ل


کد مطلب: 37907

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37907/مسئولين-اگر-گوش-فرمان-مقام-معظم-رهبري-بودند-فتنه-وجود-نمي-آمد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir