کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در دهه فجر امسال

111 پروژه عمراني در شهرستان لردگان کلنگ زني و به بهره برداري مي رسد

پایگاه خبری سلام لردگان , 10 بهمن 1396 ساعت 9:08

سرپرست فرمانداري لردگان گفت: در ايام الله دهه فجر امسال، 111 پروژه عمراني با بيش از 136 ميليارد تومان در شهرستان لردگان کلنگ زني و به بهره برداري مي رسد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ برهان حسين پور سرپرست فرمانداري لردگان در گفت و گو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: در ايام الله دهه فجر امسال، 111 پروژه عمراني با بيش از 136 ميليارد تومان در شهرستان لردگان کلنگ زني و به بهره برداري مي رسد.

وي، به برخي از پروژه هاي قابل افتتاح در اين شهرستان اشاره کرد و گفت: احداث ساختمان پزشکي قانوني، احداث ساختمان ثبت احوال، احداث هشت باب خانه بهداشت روستايي، يک باب درمانگاه، احداث یک هزار و 120 واحد بهسازي و بازسازي مسکن روستايي، فضاهاي ورزشي ازجمله چمن مصنوعي ارمند، شبکه برق رساني و احداث شبکه 20 کيلو ولت لردگان، آتش نشاني شهرداري مالخليفه، آبرساني به روستاهاي آبچنار ارمند، پروژه آبرساني مجتمع ميلاس فاز يک به روستاهاي حسين آباد، شهرک مامور، باغ انار ميلاس، دارجونه و آبياري باراني و قطره اي و... از جمله پروژه هايي است که از محل هاي اعتبارات ملي، استاني، داخلي، تسهيلاتي و شخصي تکميل و راه اندازي شدند.

حسين پور افزود: اين پروژه ها با مبلغي بالغ بر  85 ميليارد و 712 ميليون تومان در دهه فجر امسال به بهره برداري مي رسند که زمينه اشتغال براي 90 نفر به صورت مستقيم فراهم مي شود.

6 پروژه عمراني در شهرستان لردگان کلنگ زني مي شود

سرپرست فرمانداري لردگان از پروژه هايي که در اين دهه، کلنگ زني مي شوند نيز اشاره کرد و گفت: تعداد 6 پروژه در شهرستان لردگان در دهه فجر امسال با اعتباري بالغ بر 41 ميليارد و 160 ميليون تومان با حضور استاندار، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي، امام جمعه شهرستان و ديگر مسئولين استاني و شهرستاني کلنگ زني خواهد شد.

وي افزود: پروژه هاي از قبيل تأمين آب سردشت از آتشگاه به طول 70 کيلومتر خط انتقال و ايستگاه پمپاژ، سالن ورزشي لردگان، فضاي آموزشي، احداث ساختمان هاي مددجويان و... ازجمله پروژه هايي هستند که در اين دهه کلنگ زني مي شوند.

63 پروژه روستاي در لردگان به بهره برداري مي رسد

اين مقام مسئول به پروژه هاي روستاي اشاره کرد و گفت: تعداد 63 پروژه روستايي در قالب اجراي زيرسازي معابر، جوي و جدول، احدث غسالخانه هاي روستايي، آسفالت معابر و خيابان هاي روستايي با مبلغ 9 ميليارد و 85 ميليون تومان توسط دهياران و دفتر امورروستايي استانداري انجام گرفت که در اين دهه مورد بهره برداري خواهند گرفت.

انتهاي پیام1026ج /630ل
 
 


کد مطلب: 38267

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38267/111-پروژه-عمراني-شهرستان-لردگان-کلنگ-زني-بهره-برداري-مي-رسد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir