کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اگر اخلاقم را درست می‌کردم شاید به قول قلعه‌نویی جانشین دایی می‌شدم

حاتمی:شرمنده هواداران هستم و عذر‌خواهی می‌کنم/کاش در ایران اینستاگرام نبود!

28 آذر 1395 ساعت 13:21

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: خودم را در باخت به سپاهان مقصر می‌دانم و به شخصه از هواداران تراکتورسازی عذر‌خواهی می‌کنم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ فرزاد حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست تراکتورسازی مقابل سپاهان و اتفاقات پس از این مسابقه صحبت‌های زیر را انجام داد.

فارس: چه شد به سپاهان باختید؟

اول از همه باید بگویم که شرمنده هواداران تراکتورسازی شدیم و بعد از آن بازی بزرگ که برنده بودیم اصلا دوست نداشتم بعد از ۱۴ هفته نتیجه را واگذار کنم ولی متاسفانه بعضی روزها این اتفاقات می‌افتد و توپ‌ها به گل نمی‌رود. خود من یکی دو موقعیت خوب داشتم که گل نزدم و از طرفی سپاهان یک بازی بسته انجام داد و با تمرکز در وسط زمین بعد از موقعیتی که نصیبش شد، به ما گل زد. در نیمه دوم هم متاسفانه یک گل روی ضدحملات خوردیم و در این شرایط برگشتن به بازی خیلی سخت است. سپاهان تیم جوانی است که یک مربی جوان و کاربلد دارد و با یک بازی از پیش طراحی شده آمد و انصافا نیامده بود که فقط دفاع مطلق کند و آنها خیلی خوب نقاط قوت ما را کنترل کردند و ۳ امتیاز بازی را گرفتند.

فارس: بعد از بازی قلعه‌نویی مدعی شد که تراکتورسازی در باد بازی با استقلال مقابل سپاهان قرار گرفته بود.

قلعه‌نویی هیچ حرفی را بی‌دلیل نمی‌زند. او حتما چیزی دیده و روی ۳۵ سال تجربه‌اش در فوتبال حرف‌هایش را مطرح می‌کند. من می‌دانم بعضی مربیان بعد از باخت احساسی و لحظه‌ای حرف می‌زنند اما قلعه‌نویی همیشه کلی صحبت می‌کند. اتفاقا در طول هفته گذشته چند بار به ما گفت که حواس‌تان باشد که با بازی با استقلال تمام شده است. خودم هم در باخت به سپاهان تقصیر زیادی دارم.

فارس: چرا؟

من دوست ندارم تیمم بازنده باشد و شخصا از باخت ناراحت می‌شوم. یکی دو موقعیت خوب هم داشتم که گل نزدم.

فارس: پرسپولیس هم که باخت و این به نفع شما شد.

دیگر خط تیره‌ای در جدول وجود ندارد و ۲ تیم باخت را تجربه کردند. من امیدوارم در بازی آینده این مسابقه را جبران کنیم و بتوانیم بقیه امتیازات را هم بگیریم.

فارس: قهرمانی نیم‌فصل برای تو مهم است؟

قهرمانی نیم‌فصل مهم است چون تیمی که در نیم‌فصل قهرمان می‌شود در ادامه راه با روحیه مضاعف پا به مسابقات می‌گذارد ولی از طرف دیگر ۱۶ هفته دست نخورده باقی مانده و ممکن است خیلی اتفاقات بیفتد.

فارس: تا اینجای مسابقات ۶ گل زدی و رقابت خوبی با چند نفر دیگری داری. امسال ظاهرا شرایطت فرق کرده است.

من ۶ گله هستم ولی شاید اگر ابتدای فصل با آن مشکل مواجه نمی‌شدم الان قضیه فرق می‌کرد. اول فصل یک بیماری ویروسی گرفتم و واقعا حالم خوب نبود. وقتی فیلم بازی‌های اول فصل را می‌بینیم قلعه‌نویی می‌گوید خودت شرایطت را با امروز قیاس کن. بعد از آن مشکل روده‌ای رفته رفته شرایطم بهتر شد و در اردوی کیش خیلی فشار آوردم و خوشبختانه به مرز آمادگی رسیدم.

فارس: انگیزه آقای گلی داری یا نه؟

من تلاش می‌کنم تیمم قهرمان شود. اگر آقای گل شوم و تیمم قهرمان نشود به درد نمی‌خورد اما اگر ۲ گل بزنم و تیمم قهرمان شود همان ۲ گل به دلم می‌چسبد.

فارس: قلعه‌نویی بعد از بازی با استقلال عنوان کرد اگر حاتمی قدر خود را می‌دانست بعد از علی دایی یک تمام کننده خوب در فوتبال ما محسوب می‌شد.

او همیشه به من لطف دارد و به قول معروف یک مقدار من را بیشتر از آنچه که هستم قبول دارد. قبول دارم که تلاش نکردم و آنطور که باید و شاید نبودم. مطمئنا اگر تلاش می‌کردم و اخلاقم را درست می‌کردم (باخنده) می‌توانستم به آن چیزی که قلعه‌نویی می‌گوید برسم. چون همانطور که ابتدای مصاحبه گفتم او بی‌دلیل حرف نمی‌زند.

فارس: روز گذشته در صفحه شخصی‌ات مطلبی را با ناراحتی عنوان کرده بودی دلیلش چیست؟

از ته دلم می‌گویم ای کاش اینستاگرام نبود. متاسفانه صفحات اینستاگرام تبدیل به مکانی برای بی‌ادبی و فحاشی شده و خیلی راحت بی‌حرمتی می‌شود.یک شخص بدون شناسنامه و بدون آنکه بشود شخصیتش را تشخیص داد کلمات توهین‌آمیز تایپ می‌کند و اصلا برایش مهم نیست که به چه کسی فحاشی می‌کند. متاسفانه عده‌ای فقط با این روش زندگی می‌کنند و آبروی ایرانیان را می‌برند. همین نفرات از فلانی تا فلانی گرفته تا مسی و رونالدو را به باد فحش گرفتند و فکر می‌کنم برنامه‌ای به نام (NO IRANIAN COMMENT) در آن سوی دنیا طراحی کردند که این نفراتی که اشاره کردم اینقدر فحاشی نکند. اگر صفحه اینستاگرام نسازیم از طرف ما صفحه درست می‌کنند و از آن طرف یک دردسر ایجاد می‌شود. وقتی هم صفحه درست می‌کنیم و سعی داریم با مردم ارتباط بگیریم کاری می‌کنند که پشیمان شوند. ادب ایرانی مثال‌زدنی است و سالی که در آذربایجان بازی می‌کردم همه از ادب ایران و ایرانیان تعریف می‌کردند ولی الان نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که فقط از فحاشی ایرانی‌ها گفته می‌شود. تمام آدم‌های مشهور از این فحاشی‌ها در اینستاگرام ناراحت هستند. من نمی‌دانم چرا این همه فحاشی صورت می‌گیرد. ای کاش مسئولان مملکتی اینستاگرام را حذف کنند یا اینکه طرز استفاده درست آن را آموزش دهند. من از هواداران تراکتورسازی اصلا ناراحت نیستم و مخاطب من آنها نیستند. چون همه آنها را می‌شناسم. ولی از دست تماشاچی فوتبال ناراحتم که فقط برای تفریح به استادیوم می‌آیند و می‌آیند که خودشان را سرگرم کنند. در آخر مصاحبه از هواداران واقعی تراکتورسازی به خاطر باخت به سپاهان عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در ادامه راه زحمات آنها را جبران کنیم.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 32227

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32227/حاتمی-شرمنده-هواداران-هستم-عذر-خواهی-می-کنم-کاش-ایران-اینستاگرام-نبود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir