کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زنگ انقلاب در مدارس چهارمحال و بختياري طنین‌انداز شد

14 بهمن 1396 ساعت 13:23

هم زمان با سومین روز از دهه فجر زنگ انقلاب به طور هم‌زمان در ۲۴۰۰ واحد آموزشي چهارمحال و بختياري نواخته شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري صبح امروز در آئين نواختن زنگ انقلاب در دبيرستان دخترانه شهيد باهنر شهرکرد گفت: رقابت با علم و تکنولوژي کشورهاي دنيا بايد مورد توجه قرار گيرد.

عباسي تاکيد کرد: روزگاري توانايي خواندن و نوشتن بالاترين سواد براي انسان ها بود و امروزه ديگر علم و تکنولوژي و رقابت با کشورهاي ديگر دنيا به عنوان بهترين نمونه سواد محسوب مي شود.

وي افزود: استکبار جهاني در دوران جمهوري اسلامي ايران تلاش هاي زيادي را براي ضربه به کشور و براندازي نظام انجام داده است.

عباسي تصريح کرد: طراحي و اجراي ترورها، جنگ تحميلي، تحريم هاي ظالمانه و ساير توطئه هاي استکبار جهاني عليه جمهوري اسلامي با حضور به موقع مردم در صحنه و رهنمودهاي پيامبرگونه امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري همواره خنثي شده است.

وي يادآور شد: ايستادگي مردم ايران در صحنه هاي مختلف و دفاع همه جانبه آنان از نظام، باعث شده تا جمهوري اسلامي ايران به يکي از قدرت هاي برتر جهان تبديل شود.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار کرد: امروزه جمهوري اسلامي ايران در علوم مختلف به موفقيت هاي بسيار مطلوبي دست يافته و از سويي رشد و ترقي ايران باعث شده تا ما به قدرت هاي استکباري وابسته نباشيم.

عباسي تاکيد کرد: تلاش براي حفظ تاريخ ايران و ارائه عملکرد درخشان جمهوري اسلامي به نسل کنوني بايد مورد توجه مسئولان و صاحب‌نظران باشد.

زنگ انقلاب اسلامي به طور هم‌زمان در ۲۴۰۰ واحد آموزشي چهارمحال و بختياري نواخته شد.

انتهاي پيام1026ج/۵۳۰ب


کد مطلب: 38348

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38348/زنگ-انقلاب-مدارس-چهارمحال-بختياري-طنین-انداز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir