کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طی پیامی؛

نماینده ولی‌فقیه رحلت عالم مجاهد آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفت/ارتحال آیت‌الله طبسی ضايعه‌اي بزرگ براي عالم تشیيع و امّت انقلابي است

16 اسفند 1394 ساعت 8:44

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری در پیامی درگذشت عالم انقلابی و یار دیرین انقلاب آیت‌الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی «رحمةالله علیه» را به محضر مقام معظم رهبری، آستان مقدس رضوی، مردم متدین خراسان، خانواده و آشنایان آن مرحوم تسلیت گفتند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری و امام جمعه شهرکرد حجت‌الاسلام‌ محمدعلی نکونام در پیامی درگذشت عالم انقلابی و یار دیرین انقلاب آیت‌الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی «رحمةالله علیه» را به محضر مقام معظم رهبری، آستان مقدس رضوی، مردم متدین خراسان، خانواده و آشنایان آن مرحوم تسلیت گفتند.
متن پیام نماینده ولی‌فقیه در این استان به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
اذامات العالم ثَلَُم في الاسلام ثلمه لا يسدُّ هاشَئِ
ارتحال عالم انقلابي و مجاهد حضرت آيت‌الله حاج شيخ عباس واعظ طبسي را محضر مقام معظم و معزّز رهبري تسليت و تعزيت مي‌گويم؛ فوت اين شخصيت عظيم الشأن كه بزرگ‌ترين فخر و بالندگيش خدمتگزاري پرثمر در آستان ملائك پاسبان حضرت ثامن الحجج «عليه آلاف التحيه و الثناء» مي‌باشد و از ياران ديرين انقلاب اسلامي و حضرت امام راحل «رضوان‌الله عليه» و از ارادتمندان مخلص ولي معظّم فقيه حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي «دام ظله» و از عالمان اهل بصيرت و ولايت و از تأثيرگذاران وافر بر حركت پرشتاب انقلاب در استان‌هاي خراسان و ديگر مناطق بود، ضايعه‌اي بزرگ براي عالم تشیيع و براي امت انقلابي است كه جبران آن جز به اراده حضرت باري تعالي امكان‌پذير نيست؛ از خداي بزرگ براي آن عالم ربّاني علوّ درجات و براي همگان بويژه آشنايان و نزديكان صبرو اجر مسألت دارم. اميد است خداوند رحمان و رحيم براي هر يك از ما عاقبتي نيك رقم زده و همانند مردان بزرگ الهي با آثاري ماندگار و خوش‌ نامي و همراه با بدرقه فرشتگان الهي و اولياء پروردگار به ملاقات حضرت حق شتافته و به سراي جاودان بشتابيم. در مورد اين شخصيت عظيم القدر بايد زبان گشود و گفت حقاً (عاش سعيداً و مات سعيداً) ان‌شاءالله مولا و مقتدايش حضرت ثامن الحجج «عليه السّلام» ميزبان با كرامتش خواهد بود.

محمّدعلي نكونام
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري

اسفندماه ۱۳۹۴

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 27728

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27728/نماینده-ولی-فقیه-رحلت-عالم-مجاهد-آیت-الله-واعظ-طبسی-تسلیت-گفت-ارتحال-ضايعه-اي-بزرگ-براي-تشیيع-ام-ت-انقلابي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir