کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سياسي در گفتگو با زنگ خبر:

ولايت فقيه محور اتحاد و خط قرمز ماست/ فتنه گران خائنين به نظام و انقلاب هستند/نبايد از فتنه ها و توطئه انگيزي دشمنان غافل شويم

9 دی 1396 ساعت 13:53

کارشناس مسائل سیاسی گفت: در فتنه حتي اگر يک طرف اميرالمومنين عليه‌السلام باشد، قرآن را سرنيزه مي‌کنند تا فضا را غبارآلود و در دل‌ها ترديد ايجاد کنند؛ حتي اگر سپاه اميرالمومنين پشت خيمه‌هاي دشمن رسيده باشد.


به گزارش جهانبین نیوز ، محمدمهدي نادري کارشناس مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت :فتنه از جرياناتي است که در جامعه ديني و اسلامي صورت مي‌پذيرد و در آن جبهه باطل که همان جبهه فتنه‌گر است، با تظاهر به دين و دستاويز قرار‌دادن دين و عدالت و شبه‌افکني و سعي در حق نمايي، شناخت جبهه حق و باطل و تفکيک اين دو از هم را مشکل ساخته و جاي پاي خويش را در جامعه اسلامي محکم مي کند.

وي افزود : هدف اين جريان، نابودي حاکميت اصيل و ناب ديني و ريشه‌کن‌سازي فرهنگ، اصول و آرمان‌هاي اسلامي و ايماني و بازگشت به فرهنگ غير ديني است.

نادري گفت: 9 دي پيام بزرگش اين است که بايد مسئولين نظام و مردم عزيز نسبت به نظام اسلامي حساس باشند و ردپاي خائنين به نظام را در هر پست و مقام و لباسي که هستند رصد بکنند و اجازه ندهند کار به مسئله تقابل با نظام اسلامي کشيده شود و اگر هم احياناً يک وقتي ديدند کساني در مقابل نظام صف آرايي مي‌کنند از حرکاتشان ، از موضع‌گيري‌هايشان و از نوع نشست و برخاستشان، رفت و آمدشان تشخيص دهند که نقشه‌هايي در کار دارند و با بصيرت خودشان نطفه توطئه و فتنه را خفه بکنند و نگذارند که رشد و نموي داشته باشد و به ظهور برسد.
 
وي با اشاره به فتنه ۸۸ و حماسه نهم دي گفت:فتنه در لباس دوست ولي در باطن دشمن فضا را غبار آلود مي کنند تا اهداف خودشان را بين ملت ها پيدا کنند و بين امت ها تفرقه ايجاد کنند.

فتنه گران خائنين به نظام و انقلاب هستند

اين کارشناس مسائل سياسي با بيان اينکه «حافظه تاريخي ملت» سرمايه بزرگي است، گفت: اگر دشمن نمي‌تواند کوچکترين تعرضي به ملت ما داشته باشد و اگر امروز دشمن در سوريه فرياد استيصال سر مي‌دهد، به دليل آن است که الگوي کربلاي 4 و 5 در حافظه تاريخي ملت ما باقي مانده است.

وي تصريح کرد: بزرگترين خيانت را فتنه گران انجام دادند و بزرگترين خائن ها کساني هستند که در فضاي غبار آلود بتواننند دشمن را اميدوار کنند اما ملت ما توانست بعد از عاشوراي ۸۸ حماسه بزرگ ۹در را رقم زدند و همه آمدند

نادري گفت: در فتنه حتي اگر يک طرف اميرالمومنين عليه‌السلام باشد، قرآن را سرنيزه مي‌کنند تا فضا را غبارآلود و در دل‌ها ترديد ايجاد کنند؛ حتي اگر سپاه اميرالمومنين پشت خيمه‌هاي دشمن رسيده باشد.

ملت ايران شاگرد مکتب عاشورا و حماسه حسيني

نادري افزود :  9دي يک حادثه نيست بلکه يک جريان است؛ چرا که حادثه به صورت آني رخ مي‌دهد و تمام مي‌شود لکن جريان ، همواره زنده است و ساري و جاريست. 9 دي تنها همين حضور نبود بلکه جرياني را به نمايش گذاشت و اين جريان، نهادينه و ثابت در کشور ماندگار شد. ملت ايران در حماسه 9 دي نشان داد که همچون دژي استوار از آرمان هاي انقلاب و اعتقادات خود دفاع مي کند. اين حماسه تاريخي توانست نسل جديد را با حوادث دفاع مقدس و انقلاب آشنا سازد.

وي ادامه داد : ملت ايران که شاگرد مکتب عاشورا و حماسه حسيني است با حضور ميليوني خود و خلق حماسه‌اي عظيم و جريان‌ساز در 9 دي ماه، خط بطلاني بر اين فتنه ننگين کشيد و بساط فتنه‌گران و سران خائن آن را به زباله‌دان تاريخ سپرد، در اين حضور حماسي عيار بلوغ انقلاب و بصيرت مردم ولايي براي دشمن محک خورد و واهي‌بودن خيالاتش برايش روشن شد.

وي بيان داشت: آخرين دليل فرهنگ ناب مردم که برخواسته از جريان جاري عاشورا و کربلا و حرکت برمبناي  منش و نگرش عاشورائيان است بيان کرد و گفت: حرمت شکني روز عاشورا عليه ارزش هاي عاشورايي و حسيني و عليه اصل ولايت مطلقه فقيه ، سبب شد تا ملت پس از صبر حسني در برابر ابن زيادها و عمرسعدهاي زمان کار حسيني انجام دهند.

فتنه ها تمام نشده است

 نادري با بيان اينکه يکي از دلايل يادآوري مکرر فتنه، پيشگيري از بازگشت اين جماعت به پست‌‌هاي کليدي و حتي غيرکليدي نظام است گفت : اگر فتنه‌گران و عملکردشان به فراموشي سپرده شوند، خطر بازگشت بي‌هزينه‌شان به نظام بسيار جدي است.

وي ادامه داد : کساني که معتقدند فتنه تمام شده بايد از آنها سوال کرد که آيا حادثه عاشورا هم تمام شده است؛ مبارزه حق و باطل و فتنه پديده‌اي است که در ادوار مختلف و در نقش‌ها و شکل‌هاي متفاوت ظاهر مي‌شود و خيلي جاها هم به هم نزديک است.

اين کارشناس مسائل سياسي گفت : امروز «نفوذ» در دستور کار دشمن قرار گرفته و کار به جايي رسيده که رهبر معظم انقلاب، مکرر اين هشدار را به مردم و مسئولان نظام يادآور شده اند لکن متاسفانه برخي مسئولان، جاهلانه و يا عامدانه اين کليد واژه مهم رهبر انقلاب را به بازي گرفته‌‌اند براي نمونه، دولت مستقر به ظاهر با ماجراي فتنه اعلام مرزبندي نموده اما از بکارگيري برخي از عوامل آن در مناصب دولتي ابايي ندارد حتي عمق فاجعه آنجاست که دولت محترم از سران فتنه به سود خود بهره برداري مي‌کند.

انتهاي پيام/520ز


کد مطلب: 37808

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37808/ولايت-فقيه-محور-اتحاد-خط-قرمز-ماست-فتنه-گران-خائنين-نظام-انقلاب-هستند-نبايد-توطئه-انگيزي-دشمنان-غافل-شويم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir