کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعزام 200 دانش آموزي شهرستان بن به اردوي راهيان نور جنوب کشور

20 مهر 1396 ساعت 10:47

بيش از 200 نفر از دانش آموزان پسر آموزشگاه هاي شهرستان بن در قالب کاروان راهيان نور به مناطق جنگي جنوب کشور اعزام شدند.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ سيد اصغر موسوي فرمانده بسيج ناحيه مقاومت سپاه بن در حاشيه اعزام کاروان 200 نفري دانش آموزان پسر آموزشگاه هاي شهرستان بن به خبرنگار زنگ خبر گفت : اين دانش آموزان با اعزام به مناطق جنگي شاهد رشادت هاي آنها خواهند بود و با خاطرات به ياد ماندني از اين سفر معنوي باز خواهند گشت.

وي افزود: اميدواريم ديدار از مناطق جنگي و بازگويي خاطرات رزمندگان اسلام بتواند در روحيه انقلابي، ديني و ولايتمداري دانش آموزان تأثير دو چندان داشته باشد.

فرمانده ناحيه سپاه شهرستان  بن با اشاره به اينکه اين اعزام‌ها در قالب درس آمادگي دفاعي مقطع متوسطه انجام مي‌شود، خاطرنشان کرد: هدف از  اعزام کاروانهاي راهيان نور به مناطق عملياتي در جنوب کشور تقويت روحيه  شهادت طلبي، جهاد و مهم‌تر از آن حفظ روحيه انقلابي در دانش آموزان است .

وي با بيان اينکه اين تعداد دانش آموزان از مناطق يادماني اروندکنار، شلمچه، هويزه بازديد مي‌کنند تصريح کرد: دانش‌آموزان که راويان و روحانيون آنها را همراهي مي‌کنند ضمن آشنايي با مناطق جنگي 8 ساله از نزديک با رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا مي‌شوند.

موسوي  تاکيد کرد: هر چقدر فرهنگ جهاد و شهادت در بين نسل جوان و نوجوان جامعه ترويج شود بي ترديد فرزندانمان در مقابل آماج حملات دشمنان در جنگ نرم مقاوم‌تر و اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگي در واقع خط بطلاني بر توطئه‌هاي فرهنگي دشمنان نظام اسلامي و يکي از برنامه‌هاي فرهنگي عميق و تأثير‌گذار است. مي‌شوند.

انتهای خبر


کد مطلب: 36629

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36629/اعزام-200-دانش-آموزي-شهرستان-بن-اردوي-راهيان-نور-جنوب-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir