کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گلزار شهداي روستاي نمونه ايثارگري کشور به سيستم گرمايشي مجهز شد

8 دی 1394 ساعت 15:07

سيستم گرمايش گلزار شهداي روستاي نمونه ايثارگري کشور راه اندازي شد.


به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر؛ روستاي شيخ شبان در شهرستان بن، به عنوان « نماد ملي گلزار شهداي روستاي نمونه ايثارگري کشور » ۸۴ شهيد را تقديم نظام اسلامي کرده و داراي بيشترين تعداد جانبازان و ايثارگران است.

روستاي سادات نشين « شيخ شبان » از توابع شهرستان بن در استان چهارمحال و بختياري است که در فاصله ۳۹ کيلومتري شمال غربي مرکز استان ( شهرکرد ) و در حاشيه جنوبي رودخانه زاينده ‌رود واقع شده است.

قدرت الله رئيسي مديرکل بنياد شهيد و امورايثارگران استان گفت: با توجه به سرماي شديد هوا در استان چهارمحال و بختياري اکثر گلزار هاي شهدا بصورت مسقف ساخته مي شوند و گلزار شهداي اين روستا نيز جز گلزارهايي است که کار ساماندهي آن به پايان رسيده است.

وي افزود: گلزار شهداي شيخ شبان هر هفته ميزبان کاروان هاي راهيان نور مي باشد که از اين مسير به مناطق غرب و جنوب اعزام مي شوند و برنامه هاي فرهنگي بسياري در اين گلزار هم براي اين کاروان ها و هم در طول سال انجام مي پذريد.

رئيسي اظهار داشت: با توجه به برودت شديد هوا در اين مناطق، اين گلزار نياز به سيستم گرمايشي داشت که به لطف خدا و با مشارکت بنياد شهيد و امورايثارگران و اداره صنعت ، معدن و تجارت و خانواده هاي معظم شهداي اين روستا و با اعتبار بالغ بر۲۱۵ ميليون ريال نصب و راه اندازي شد.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 26369

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26369/گلزار-شهداي-روستاي-نمونه-ايثارگري-کشور-سيستم-گرمايشي-مجهز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir