کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري:

ورزش جوانان چهارمحال و بختياري پدري فقير با فرزندان زياد!

16 اسفند 1396 ساعت 13:28

مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري گفت: پروژه ها و برنامه هاي زيادي در حوزه ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري وجود دارد که نيازمند اعتبار بالايي است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ حميد کريمي مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري پيش از ظهر امروز در نشست خبري با اصحاب رسانه اظهار کرد: ما تدوين سند راهبردي را در دستور کار خود قرار خواهيم داد.

وي با اشاره به اينکه در سال هاي آينده هرکاري بخواهد انجام شود بر اساس عقد قرارداد است تصريح کرد: ما با کمبود منابع اعتباري در حوزه ورزش و جوانان مواجه هستيم.

کريمي با اشاره به اينکه ۲۰ درصد ورزشکاران سازمان يافته هستند بيان داشت: ما بايد حداقل داشته هاي خود را شاخص مند توزيع کنيم.

هيئت هاي ورزشي در فقر تجهيزات به سر مي برند

وي با بيان اينکه هيئت هاي ورزشي در فقر تجهيزات به سر مي برند اذعان داشت: ۳۰۰ ميليون اعتبار براي تجهيزات در نظر گرفته شده است.

کريمي با بيان اينکه اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان محدود است عنوان کرد: با اين اعتبار محدود ۱۵ سال طول مي کشد تا پروژه اي به بهره برداري برسد.

وي با بيان اينکه در کليه شهرستان ها بايد خيرين را شناسايي کنيم بيان داشت: ما بايد از ظرفيت خيرين در اجراي پروژه ها و ديگر مسائل استفاده کنيم.

کريمي به توسعه پيست هاي اسکي نيز اشاره کرد و گفت: براي توسعه پيست هاي اسکي با چند کشور رايزني انجام شده تا بتوان از اين طريق زمينه هاي ورود به بخش خصوصي را فراهم کرد.

وي به اهميت آموزش در هر زمينه اي اشاره کرد و بيان داشت: رويکرد ما رفتن به سمت و سوي مربيان و دادن آموزش است.

مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري گفت: اداره کل ما يک اداره گسترده با ماموريت هاي گسترده است که سازمان فوق العاده وسيع تلفيق شده و بار رسالت را افزايش داده و مطالبات عمومي از ما بيشتر شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 38799

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38799/ورزش-جوانان-چهارمحال-بختياري-پدري-فقير-فرزندان-زياد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir