کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در نامه بسيج دانشجويي آمده است:

چرا تاکنون نمايندگان استان اقدامي مشترک براي منافع مردم استان انجام نداده اند

14 آبان 1396 ساعت 12:17

بسيج دانشجويي استان در نامه اي به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي خواستار اقدامي مشترک در خصوص تأمين منافع استان شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ بسيج دانشجويي استان در نامه اي به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي خواستار اقدامي مشترک در خصوص تأمين منافع استان شد. شرح اين نامه بدين شرح است:

مردم استان چهارمحال و بختياري چند سالي است که شاهد دخالت ها و زياده خواهي هاي مافياي قدرت آب هستند و تاکنون در مقابل حرف ها و اقدامات نادرست مسولين استاني و غيراستاني صبر و شکيبايي به خرج داده اند.

اخيرا شاهد نامه اي به رياست محترم جمهور و وزارت نيرو توسط نمايندگان محترم استان اصفهان بوده ايم که گويا از صبر و تحمل مردم استان به جاي تامل و تفکر، زياده خواه تر شدهاند تا جايي که ميگويند همه ي آب زاينده رود از آن ماست! و طرح هزار نفر از مردم استان را که تقريبا نيمي از جمعيت استان است ۰۷۴ انتقال آب بن-بروجن که براي تامين آب شرب و مصوب شده در دولت آقاي احمدي نژاد و آقاي روحاني است را بدون مجوز و غيرقانوني مي دانند تا جايي که نماينده محترم مردم شاهين شهر از اجحاف در حق مردم استان اصفهان سخن ميگويد.

با توجه به اولويت انتقال آب براي شرب، چگونه ايشان ميتوانند اين طرح را غيرقانوني بنامند در حالي که انتقال آبي که مد نظر خودشان هست براي استفاده در صنعت و فولاد است! متاسفانه شواهد نشاندهندهي آن است که ديگر صبر و سکوت در برابر اين اقدامات فايده اي ندارد فلذا بسيج دانشجويي من بعد در برابر زياده خواهي ها و توهينها سکوت نخواهد کرد و تا زماني که جلوي اين اقدام ها گرفته نشود ما به رسالت خود عمل خواهيم کرد و حق مردم استان چهارمحال و بختياري را از مسولين استان مطالبه خواهيم کرد.

اما با توجه به نامه ها و بيانيه هاي مشترکي که نمايندگان محترم مردم اصفهان انجام داده اند شاهد آن هستيم که نمايندگان استان ما سکوت کرده اند و نه جواب توهينهاي برخي را دادهاند و نه اقدامي مشترک انجام داده اند. به نظر ميرسد نمايندگان استان ما به خاطر اختلافات نظري که دارند حاضر نيستند به طور مشترک براي منافع مردم استان اقدامي انجام دهند!

ما دانشجويان وظيفه خود دانستيم تا رسالت و وظيفه شما نمايندگان را گوشزد کنيم و شما را به همدلي و يک صدايي در برابر مافياي قدرت و مافياي ثروت دعوت کنيم و بدانيد شما بايد وکيل مدافع مردم باشيد .

مردم در انتخابات بعدي به عملکرد شما راي خواهند داد .تا کنون آن چنان که بايد و شايد پاسخگوي راي مردم نبوده ايد، باشد که زين بعد منافع استاني را بر منافع شخصي و جرياني ترجيح بدهيد.

والسلام

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 36962

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36962/چرا-تاکنون-نمايندگان-استان-اقدامي-مشترک-براي-منافع-مردم-انجام-نداده-اند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir