کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير بيمارستان ولي عصر بروجن:

جان هيچ بيماري در بروجن با طبابت پزشک قلابي به خطر نيفتاد

18 دی 1396 ساعت 12:01

مدير بيمارستان ولي عصر بروجن با اشاره به دستگيري پزشک قلابي که در بخش اورژانس مشغول به فعاليت شده بود، گفت: اين پزشک قلابي در مدت کوتاه حضور خود صرفاً ويزيت بيماران سرپايي را انجام داده و خوشبختانه جان هيچ شهروندي به خطر نيفتاده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، چندي پيش جواني که با جعل مدرک به عنوان پزشک عمومي در اورژانس بيمارستان حضرت ولي‎عصر (عج) بروجن مشغول به فعاليت بود دستگير شد.

عليرضا قرباني مدير بيمارستان ولي عصر (عج) بروجن در همين خصوص گفت: اين فرد با ارائه مدارک جعلي از جمله پروانه دائم پزشکي، پروانه مطب، کپي مدارک شناسايي و قراردادهايي با ساير مراکز درماني خارج از استان كه همه با هم مطابقت داشت از ابتداي مهرماه جاري به صورت قراردادي و براي چند روز در ماه در بيمارستان ولي عصر (عج) بروجن در بخش اورژانس مشغول به فعاليت شده بود.

وي تصريح کرد: نامبرده کليه مدارک مرتبط با هويت (م.ک) را به نحوي ارائه کرده بود که نسخ ارسالي از بيمارستان براي سازمان هاي بيمه گر هيچ مورد از مغايرت هويت فرد اظهار شده اعلام نشد.

قرباني افزود: هيچ کدام از بيمه ها نيز در طول مدت اشتغال وي متوجه اشكالات موجود نشده و نامبرده همزمان در بيمارستان هاي دولتي استان همجوار خوزستان مشغول طبابت بوده است.

جان هيچ بيماري با طبابت پزشک قلابي به خطر نيفتاد

به گفته وي از زمان شروع به کار،‌ نسخ اين فرد در تمام داروخانه هاي سطح شهر پرداخت شده و با توجه به اين که در سطح داروخانه ها سامانه اي براي شناسايي هويت پزشکان نسخه نويس وجود دارد، هيچ موردي از مغايرت به بيمارستان گزارش نشد.

قرباني خاطرنشان کرد: با توجه به استقرار واحد ترياژ و حضور ۲۴ ساعته متخصص طب اورژانس و اين مورد که پزشک اورژانس فقط سطح ۴ و ۵ رده بندي ترياژ را ويزيت مي نمايند و اين فرد صرفاً ويزيت بيماران سرپايي را در مدت کوتاه حضور انجام داده، خوشبختانه جان هيچ شهروندي به خطر نيفتاده است.

گفتني است دريافت يک تماس تلفني ناشناس مبني بر جعلي بودن مدارک طبابت اين پزشک قلابي و وجود تشابهات دارويي متعدد در نسخه‌هاي صادره، منجر به حساسيت مديريت بيمارستان و بررسي موضوع و نهايتاً حذف شيفت و دستگيري اين پزشک قلابي شد.

اين پزشک قلابي در شهر باغملک استان خوزستان حين طبابت دستگير و تحويل مراجع قضايي شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک


کد مطلب: 37951

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37951/جان-هيچ-بيماري-بروجن-طبابت-پزشک-قلابي-خطر-نيفتاد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir