کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر چهاردهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران:

برگزاری همایش راهی برای به روزرسانی علم در دانشگاه است

11 مهر 1396 ساعت 13:32

دبیر چهاردهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران گفت: علم اگر در دانشگاه بماند به تدریج کهنه شده و محدود به کتاب‌ها می‌شود اما برگزاری این همایش‌ها راهی است برای به روزرسانی علم در دانشگاه.


به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدرضا نیلفروشان دبیر چهاردهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران در این همایش که در دانشگاه شهرکر کرد برگزار شد اظهار کرد: از مجموع ۲۰۰ مقاله دریافت شده در دبیرخانه این همایش ۲۰ مقاله ارائه و ۶۰ مقاله به صورت پوستر و شفاهی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهندسی مواد در سال ۸۳ موفق به اخذ مجوز و تاسیس شد افزود: وقتی کاری را آغاز می‌کنیم و امکانات کم است باید انرژی بیشتری صرف شود تا به اهداف مورد نظر دست یافت.

نیلفروشان هدف از برگزاری گردهمایی‌ها و همایش‌ها را ایجاد ارتباط میان دانشگاه‌ها، به روز شدن علم در دانشگاه و ارتباط با صنایع عنوان و تاکید کرد: علم اگر در دانشگاه بماند به تدریج کهنه شده و محدود به کتاب‌ها می‌شود اما برگزاری این همایش‌ها راهی است برای به روزرسانی علم در دانشگاه.

دبیر چهاردهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران خاطرنشان کرد: در صنایع مشکلاتی هست که می‌توان آن‌ها را حل کرد یا با آن کنار آمد اما ارتباط دوطرفه بین دانشگاه و صنعت می‌تواند کم کند برای حل این مشکلات و توسعه صنایع در کشور.

به گزارش جهانبین نیوز؛ چهاردهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران از امروز در دانشگاه شهرکرد آغاز و به مدت دو روز درحال برگزاری است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 36501

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36501/برگزاری-همایش-راهی-روزرسانی-علم-دانشگاه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir