کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختياري خبرداد:

فراخوان نخستين جشنواره ملي نماز در فضاي مجازي آغاز شد

3 تير 1395 ساعت 17:55

دبير ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختياري از آغاز فراخوان نخستين جشنواره ملي نماز در فضاي مجازي خبر داد و گفت: اين جشنواره در دو بخش عمومي و تخصصي ويژه گروه سني ۱۳ سال به بالا برگزار مي‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمد کريمي دبير ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با اساتيد برتر، با اشاره به آغاز فراخوان نخستين جشنواره ملي نماز در فضاي مجازي اظهار کرد: اين جشنواره در دو بخش عمومي و تخصصي ويژه گروه سني ۱۳ سال به بالا برگزار مي‌شود.

وي ادامه داد: علاقمندان به شرکت در بخش تخصصي جشنواره مي‌توانند آثار خود را در بخش‌هاي طراحي قالب سايت و وب سايت، کدنويسي، نرم‌افزارهاي تلفن همراه و اينفوگرافي نماز تهيه و به دبيرخانه جشنواره ارسال کنند.

کريمي تصريح کرد: همچنين وبلاگ نويسي، طراحي استيکرهاي نمازي، شبکه‌هاي اجتماعي، پاورپوينت سازي، آلبوم‌هاي تصويري از موضوعات بخش عمومي اين جشنواره به شمار مي‌رود.

دبير ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختياري ،آخرين مهلت ارسال آثار به دبيرخانه اين جشنواره را ۲۵ مردادماه اعلام کرد و گفت: آيين اختتاميه جشنواره با معرفي ۵۰ اثر برتر در مهرماه امسال در شهرکرد برگزار مي‌شود.

کريمي خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در اين جشنواره مي‌توانند آثار خود را به آدرس اينترنتيchb-namaz.ir ارسال و در صورت نياز با اطلاعات بيشتر با شماره تلفن ۰۳۸۳۳۳۳۰۰۳۰ تماس بگيرند.

انتهاي پیام/1026ج


کد مطلب: 29031

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29031/فراخوان-نخستين-جشنواره-ملي-نماز-فضاي-مجازي-آغاز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir