کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان سامان:

بيشترين ظرفيت هاي فرهنگي و سرمايه اي در شهرستان سامان وجود دارد

20 دی 1395 ساعت 17:16

فرماندار شهرستان سامان با بيان اينکه در هر جامعه اي که غناي فرهنگي، مطالعه و کتاب وجود داشته باشد آسيب هاي اجتماعي در جامعه کمتر خواهد بود، گفت: همايش استاني عمان ساماني در نيمه اول اسفند در شهرستان سامان برگزار مي شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، سعيد صالحي در جلسه ستاد برگزاري هماش عمان ساماني با بيان اينکه شهرستان سامان شهرستان فرهنگي و ادب پرور و مشاهير همچون عمان و دهقان ساماني است، اظهار داشت: در جلسه فرهنگ عمومي مصوب شد در روز ولادت عمان ساماني همايش اين شاعر مشهور به صورت استاني در شهر سامان بر گزار شود.

صالحي با اشاره بر اينکه ۶ کميته با همکاري ادارات و ارگان هاي شهرستان در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن اين همايش تشکيل شد، اذعان داشت: باتوجه به سبقه فرهنگي و تاريخي شهرستان مي طلبد که در راستاي معرفي شهرستان در سراسر کشور اطلاعات خوبي از شاعران معروف همچون عمان و دهقان ساماني و ديگر شعرا در شهرستان در اختيار علاقمندان قرار داده شود.

وي با بيان اينکه بايد توسعه و زيرساخت هاي فرهنگي بايد در شهرستان ايجاد شود و توسعه فرهنگي به جوانان و دانش آموزان شهرستان منتقل کرد، تصريح کرد: بايد آثار شعرا و مشاهير و آرمان هاي فرهنگي و هنري در جامعه نهادينه شود.

صالحي با بيان اينکه در هر جامعه اي که غناي فرهنگي، مطالعه و کتاب وجود داشته باشد آسيب هاي اجتماعي در جامعه کمتر خواهد بود، گفت: همايش استاني عمان ساماني در نيمه اول اسفند در شهرستان سامان برگزار مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 32613

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32613/بيشترين-ظرفيت-هاي-فرهنگي-سرمايه-شهرستان-سامان-وجود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir