کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان:

تلاش 16 ورزشکار چهارمحال و بختیاری برای درخشش در رقابت‌های آسیایی جاکارتا 2018

6 مرداد 1397 ساعت 11:27

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از تلاش ۱۶ ورزشکار این استان برای حضور در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون حضور ۷ نفر در این رقابت‌ها قطعی شده است.


 حمید کریمی مدیر کل ورزش و جوانان و چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛  اظهار داشت: ۹ ورزشکار دیگر نیز از این استان برای کسب سهمیه قطعی حضور در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در اردوی تیم های ملی به سر میبرند.

کریمی از تشکیل ۷ جلسه هماهنگی با موضوع ساماندهی و تهیه بسته حمایتی ویژه ورزشکاران راه یافته به اردوهای انتخابی این مسابقات برای اولین بار خبر داد و اضافه کرد: در این بسته حمایتی، استفاده رایگان از تمامی اماکن ورزشی، کادر پزشکی و مشاوره های ویژه در کلینیک تخصصی، سرکشی از تمرینات و حمایت های روحی و روانی در اختیار ورزشکاران قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: از این استان تاکنون حضور زهرا نادری بنی، نسرین فرهادی، رضا بیگی، امیر مردادی، محمد مهدی کنارنگ و امیر بهزادی به ترتیب در رشته های ورزشی جودو، والیبال نشسته، قایقرانی، دومیدانی، قایقرانی و اسکیت به عنوان ورزشکار و سجاد مرادی در رشته دومیدانی به عنوان مربی قطعی شده است.

کریمی افزود: حضور موفق در این رقابت‌ها را هدف گذاری کرده‌ایم و امیدوارم ورزشکاران استان بتوانند خوش رنگ ترین مدال های این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند.

گفتنی است کشور اندونزی که پیش از این در سال ۱۹۶۲ نیز میزبانی این رقابت ها را به عهده داشته است، امسال از ۲۷ مرداد ماه تا ۱۱ شهریور ماه به مدت ۱۶ روز میزبان ۱۱ هزار ورزشکار و ۶ هزار مربی و مسوول است که طبق گفته کمیته برگزار کننده این رقابت ها تعداد ورزشکاران ۲۰ درصد نسبت به دوره قبل که سال ۲۰۱۴ در اینچئون برگزار شد، افزایش داشته است.

انتهای پیام/530ب


کد مطلب: 39913

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39913/تلاش-16-ورزشکار-چهارمحال-بختیاری-درخشش-رقابت-های-آسیایی-جاکارتا-2018

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir