کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به منظور استقبال از عيد نوروز؛

معابر شهر کاج توسط پيش آهنگان پيشتاز پاکسازي شد

17 اسفند 1394 ساعت 13:01

شهردار شهر کاج گفت: پيش‌آهنگان پيشتاز و کارکنان آموزشگاه شهيد با هنر کاج با نزديک شدن به تعطيلات نوروزي جهت رفاه مسافرين نوروزي معابر را از زباله‌ها پاکسازي نمودند.


به گزارش جهانبین نیوز، کرامت نيکخواه شهردار شهر کاج در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه بابيان اين خبر گفت: به منظور پاکسازي ساحل رودخانه و معابر شهرکاج براي پذيرايي از مسافران نوروزي طرح پاکسازي توسط پيش‌آهنگان پيشتاز و کارکنان آموزشگاه شهيد با هنر کاج انجام گرفته شد.

نيکخواه افزود: مسافراني که از ساير نقاط کشور شهر کاج مسافرت مي‌کنند بيشتر وقت خود را در ساحل رودخانه کاج مي‌گذرانند و ما تصميم گرفته‌ايم که ساحل را نظافت و پاکسازي کنيم تا چهره زيبايي از ساحل در چشم مهمانان ترسيم شود.

وي به خدمات ديگر شهرداري شهر کاج اشاره کرد و گفت: اصلاح روشنايي معابر، پارک‌ها، ساماندهي فضاي سبز، اصلاح و ترميم سرويس‌هاي بهداشتي در پارک‌ها و ساحل، رنگ‌آميزي سنگ‌هاي جداول بلوارها و پاکسازي کانال‌هاي دفع آب‌هاي سطحي بخشي از خدمات شهرداري در آستانه نوروز است.

شهردار کاج نيز با تقدير از برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته براي پاکسازي ساحل و معابر اين شهربيان کرد: نهادينه کردن فرهنگ پاکسازي ساحل براي استفاده شهروندان و گردشگران از اهداف اين طرح است.

نيکخواه گفت: ساحل زيباي رودخانه کاج همه ساله در ايام نوروز توجه مسافران زيادي از سراسر کشور را به خود جلب مي‌کند که اميد است با رعايت و تميز نگه داشتن اين ساحل طبيعتي زيبا داشته باشيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 27763

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27763/معابر-شهر-کاج-توسط-پيش-آهنگان-پيشتاز-پاکسازي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir