کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تداوم تلاش‌ها براي راه‌اندازي سالن‌هاي تيراندازي در پنج شهرستان چهارمحال و بختياري

10 تير 1397 ساعت 9:37

مسئولان هيئت تيراندازي استان چهارمحال و بختياري گفت: وجود پنج سالن تيراندازي در مراکز شهرستان‌هاي فارسان، کيار، لردگان، کوهرنگ و اردل فرصت مناسبي براي توسعه اين ورزش در استان به شمار مي‌رود که بايد براي راه‌اندازي آن‌ها و استفاده از بسته‌هاي حمايتي فدراسيون هرچه سريع‌تر اقدام شود.


مريم سلطاني مسئولان هيئت تيراندازي استان چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ريزي فدراسيون درصورتي‌که اشخاص حقيقي، حقوقي و هيئت‌هاي استاني و شهرستاني تا پايان شش ماه نخست امسال اقدام به راه‌اندازي سالن تيراندازي يا ميدان اهداف پروازي نمايند از بسته‌هاي حمايتي برخوردار مي‌شوند.

اميري، سرپرست اداره ورزش و جوانان فارسان نيز در اين ديدار، تيراندازي را از رشته‌هاي ورزشي موردعلاقه مردم اين شهرستان عنوان و تصريح کرد: در صورت رفع مشکل برق‌رساني و تجهيز سالن تيراندازي به دوربين‌هاي مداربسته مي‌توان براي راه‌اندازي سالن‌هاي بادي در کمتر از يک ماه برنامه‌ريزي کرد.

سرپرست هيئت تيراندازي شهرستان فارسان هم استقبال عمومي از اين ورزش را در شهرستان فارسان مطلوب دانست و گفت: هم‌اکنون در بخش تيراندازي به اهداف پروازي از فضاي ورزشي اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي فارسان براي انجام تمرينات و آموزش‌هاي مقدماتي استفاده مي‌شود.

پوريا قرباني افزود: استعدادهاي فراواني در بخش تيراندازي شهرستان فارسان وجود دارد که با راه‌اندازي سالن تيراندازي بادي و همچنين تأمين فشنگ براي تيراندازان اهداف پروازي مي‌توان به روند توسعه اين ورزش و جذب ورزشکاران سرعت بخشيد.

رئيس و دبير هيئت تيراندازي استان، چهارشنبه، ششم تير ۱۳۹۷ از سالن تيراندازي بادي و فضاي تمريني اهداف پروازي اين شهرستان بازديد کردند.

انتهاي پيام/۵۳۰ب


کد مطلب: 39652

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39652/تداوم-تلاش-ها-براي-راه-اندازي-سالن-هاي-تيراندازي-پنج-شهرستان-چهارمحال-بختياري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir