کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

اثربخشی مبارزه مردمی با موادمخدر بیش از برخوردهای قهری است

3 خرداد 1396 ساعت 9:14

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به فعالیت‌های مردم و مردمی کردن امر مبارزه با این مواد افیونی ارزش بالاتری نسبت به برخوردهای قهری و دولتی دارد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه این برنامه با اشاره به اینکه حماسه اصلی در انتخابات را مردم بوجود آوردند، اظهار کرد: حضور مردم کشور در انتخابات ۷۳ درصد و در استان ۷۷ درصد برآورد شده است و این حضور حداکثری ابهت بین‌المللی را برای نظام رقم زد.

وی بیان داشت: ۴۰۰ سازمان مردم‌نهاد در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که تقریباً ۶۰ عدد از آن‌ها فعالیت اجتماعی دارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: باید شرایط فعالیت خیرین را فراهم کنیم همچنین زمینه آشنایی مردم با اثرات سو مصرف مواد را ایجاد کرده چراکه این موضوع در پیشگیری از بیماری اعتیاد مؤثر است.

سلیمانی با بیان اینکه گزارش ارائه شده از سوی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری پیرامون عملکرد قرارگاه جوادالائمه در راستای مبارزه با موادمخدر بسیار مناسب بوده و پروژه‌های مناسبی نیز ارائه شد، خاطرنشان کرد: توجه به فعالیت‌های مردم و مردمی کردن امر مبارزه با این مواد افیونی ارزش بالاتری نسبت به برخوردهای قهری و دولتی دارد.

وی اضافه کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، با پشت سر قرار دادن انتخابات به عنوان بزرگ‌ترین رویداد سیاسی لازم است به دور از مسائل سیاسی از ظرفیت روحانیون در این ماه بهره ببریم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه لازم است همه دست در دست هم دهیم تا در جهت احقاق شعارهای انتخاباتی همه کاندیداهای ریاست جمهوری گام برداریم، عنوان داشت: امسال می‌توانیم با فراق بال در جهت مبارزه با مواد مخدر گام برداشته و از همه پتانسیل‌ها در این راه استفاده نماییم.

سلیمانی تصریح کرد: انتخابات چه خوب و چه بد گذشت و ثمره مهم آن حضور گسترده مردم کشور و استان در امر انتخابات بود، اکنون مشکل اصلی در کشور بیکاری است که با توجه به برنامه‌های خوبی که برای مقابله با آن پیش‌بینی شده امید است این مشکل نیز رفع شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 34648

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34648/اثربخشی-مبارزه-مردمی-موادمخدر-بیش-برخوردهای-قهری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir