کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت هفته منابع طبيعي و روز شهيد

288 اصله نهال به نام 288 شهيد شهرستان لردگان غرس شد+ تصاویر

پایگاه خبری سلام لردگان , 17 اسفند 1396 ساعت 11:27

مسئولين شهرستان لردگان با برگزاري برنامه‌هاي مختلف غرس نهال، ديدار با خانواده شهدا، غبارروبي و گل‌افشاني مزار شهدا صبح امروز 22 اسفند روز شهيد را همراه با ياد و نام 288 شهيد شهرستان لردگان گرامي داشتند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، در اين مراسم سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان با گراميداشت ياد و خاطره شهدا و تبريک هفته منابع طبيعي و روز شهيد و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: اين عزت و سربلندي که امروز داريم به برکت حضرت فاطمه زهرا(س) و آن ايثارگري هاي شهداست .

وي افزود: شهدا کلام و سيره حضرت فاطمه زهرا(س) را خوب فهميدند و خوب درک کردند و راه درست را از حضرت فاطمه (س) و فرزندش اباعبدالله الحسين(ع) ياد گرفتند و اين راه را انتخاب کردند و به اين درجات عاليه رسيدند.

امام جمعه لردگان گفت: اين شهدا از ما توقع دارند درس بگيريم و نبايد خون شهدا با رفتار هاي ما پايمال شوند، خصوصاً مسئوليني که سر سفره شهدا نشسته اند مبادا نگاه مسئوليت نگاه به طعمه باشد، اگر مي خواهيد قدردان خون شهداباشيد ادامه دهنده راه شهدا و به سيره شهدا درست عمل کنيد .









مسئولين بعد برگزاري مراسم غبار روبي و عطر افشاني قبور مطهر شهداي شهر لردگان به صورت پياده روي  عمومي تا پارک چشمه برم به شهداي گمنام  مدفون در اين شهر احترام گذاشتند.









 


کاشت 288 نهال به ياد 288 شهيد شهرستان لردگان در بوستان شهداي لردگان
با همکاري اداره منابع طبيعي، شهرداري، بنياد شهيد و اداره ورزش جوانان شهرستان لردگان 288 نهال به ياد 288 شهيد شهرستان لردگان در بوستان شهداي لردگان غرس شد .












 
انتهاي پيام/630 ل


کد مطلب: 38806

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38806/288-اصله-نهال-نام-شهيد-شهرستان-لردگان-غرس-تصاویر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir