کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قابل توجه مسئولين شبکه بهداشت؛

جولان زباله هاي بیمارستانی در سطح شهر لردگان+عکس

سایت خبری تحلیلی سلام لردگان , 19 دی 1395 ساعت 10:24

متاسفانه اخيرا مشاهده شده که زباله هاي بيمارستاني يکي از آزمايشگاه هاي شهر لردگان به طور غير ايمن در يکي از محله هاي و در کنار خيابان رها شده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار سلام لردگان، باور اينکه کسي يا کساني زباله هاي بيمارستاني را در کناره خيابان ها رها مي کنند دشوار است، آيا اين اقدام عامدانه صورت مي گيرد؟ کسي پاسخگوي رفتاري چنين خطرناک هست؟ چطور مي توان اين همه سلامتي هزاران نفر را به بازي گرفت؟

در يکي از محله هاي شهر لردگان زباله هاي بيمارستاني مانند سرنگ هاي آلوده و مصرف شده، شيشه هاي نمونه گيري خون، شيشه هاي دارو ... به تعداد زياد و قابل توجهي مشهود است که ناشي از دفع غير اصولي و غير بهداشتي زباله هاي عفوني بيمارستان ها و مراکز درماني و رهاسازي آنها در خيابان و محله هاي پر رفته آمد .
 

اين موضوع حکايت از عدم اعمال دقت نظر در جمع آوري زباله هاي عفوني بيمارستاني توسط شبکه بهداشت را دارد، زباله هايي که به علت عدم توجه کافي در خصوص جداسازي آن از محيط توسط حيوانات به وسط خيابان هم کشيده شده و علاوه بر بر هم زدن نظافت خيابان، خطرات بسيار زيادي را براي عابرين و کودکاني که در اين مسير رفت و آمد مي کنند، به همراه دارد.

 
بنا بر اين مي طلبد مسئولان شبکه بهداشت شهرستان هر چه سريع تر اقدامات لازم را در خصوص تغيير روند جمع آوري و تخليه زباله ها انجام داده و از انتشار مجدد اين زباله هاي عفوني در محيط جلوگيري شود .



 
انتهاي پيام/630 ل


کد مطلب: 32596

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32596/جولان-زباله-هاي-بیمارستانی-سطح-شهر-لردگان-عکس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir