کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شاید حذف روسیه از المپیک رنگ و بوی سیاسی داشته باشد

گودرزی: زمین اصلی آزادی برای تمرین نیست/ مدیران عامل سرخابی‌ها توسط هیأت‌مدیره تعیین می‌شوند

2 مرداد 1395 ساعت 11:20

وزیر ورزش و جوانان گفت: واگذاری استادیوم آزادی به تیم‌های استقلال و پرسپولیس معنایی ندارد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از ورزشگاه آزادی درباره کاهش ظرفیت این ورزشگاه گفت: زمانی استادیوم آزادی صد هزار نفری بوده است که به خاطر حضور تماشاچیان در راهروها این تعداد ظرفیت وجود داشته است اما براساس استاندارد فاصله صندلی‌ها باید ۱۰ سانتی‌متر از یکدیگر باشد که به همین دلیل ظرفیت کاهش پیدا می‌کند و در واقع ۷۸۱۱۶ صندلی خواهیم داشت. به صورت شماره‌گذاری و با مشخصات تماشاگران.

وی درباره زمان تحویل ورزشگاه گفت: دوستان قول داده‌اند ۲۰ مرداد ماه ورزشگاه را تحویل دهند هرچند ساخت صندلی‌ها زمان می‌برد و ممکن است به خاطر ترمیم بتون‌ها زمان بیشتری نیاز باشد به همین دلیل ما هم فرصتی ۱۰ روزه قائل شدیم و در اواخر مرداد یا اوایل شهریور ماه ورزشگاه آماده خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان درباره واگذاری ورزشگاه آزادی به تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: این استادیوم ملی و متعلق به تمام تیم‌های کشور است. واگذاری استادیوم آزادی به سرخابی‌ها معنایی ندارد چراکه متعلق به تمام کشور است.

گودرزی درباره واگذاری ورزشگاه یادگار امام به تراکتورسازی نیز گفت: این موضوع ممکن و در حال بررسی است چراکه باشگاه‌ها ممکن است بتوانند ورزشگاه‌ها را بهتر نگهداری کنند.

وی درباره درخواست کی‌روش برای تمرین در زمین اصلی استادیوم آزادی گفت: زمین اصلی برای تمرین نیست و برای مسابقه است. استادیوم آزادی یک نماد ملی است و اگر قرار باشد در آن تمرین انجام شود، خراب می‌شود. برای تیم ملی هم فدراسیون باید فضاهایی را در نظر بگیرد که ما هم حمایت می‌کنیم. استادیوم آزادی متعلق به مسابقات ملی و مسابقات بزرگ است.

وزیر ورزش درباره نقایص استادیوم آزادی گفت: مطالعاتی انجام شده است. برخی موارد از جمله ریزش آب در تمام استادیوم‌ها وجود دارد اما مشکلی که وجود دارد بیست سال است در دست بررسی است که تغییر عمده‌ای نکرده است. البته سال گذشته تیمی کارشناسی از وزارت راه این مشکل را مطالعه و بررسی کرده‌اند که اگر اعتبارات لازم فراهم شود تحکیم بنا انجام خواهد شد.

گودرزی درباره تعیین مدیران عامل استقلال و پرسپولیس گفت: اعضای هیات‌مدیره تعیین شده‌اند و در خصوص تعیین مدیران عامل تصمیم‌گیری با آنها خواهد بود. به ما پیشنهاد می‌دهند و طبق قانون اختیار دست هیات‌مدیره‌هاست.

وی درباره استعفای دو نفر از اعضای هیات‌مدیره سرخابی‌ها گفت: استعفایی در کار نیست و با قدرت کار می‌کنند.

وزیر ورزش درباره پیش‌بینی‌اش از نتایج کاروان ایران در المپیک ریو گفت: در ۱۵ دوره‌ای که ایران در المپیک حضور داشته است در ۷ دوره قبل از انقلاب مجموعا ۲۹ مدال و در ۸ دوره بعد از انقلاب در مجموع ۳۱ مدال به دست آمده است که جمع آنها ۶۰ مدال می‌شود که با تقسیم بر ۱۵ دوره عدد ۴ به دست می‌آید که ظرفیت ورزش ما در هر دوره از بازی‌های المپیک بوده است. البته تلاش می‌کنیم که نتایج بهتری بگیریم چراکه تیم‌ها خوب کار کردند اما پیش‌بینی سخت است. امیدواریم کار خوبی از بچه‌ها شاهد باشیم. با حمایت‌های خوبی که رئیس‌جمهور داشته‌اند و همچنین جوایز خوبی که در نظر گرفته شده است از جمله استخدام، اشتغال، پاداش و تحصیل امیدواریم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

گودرزی درباره احتمال حذف روسیه از بازی‌های المپیک گفت: از این موضوع استقبال نمی‌کنیم چراکه به نظر می‌«سد رنگ و بوی سیاسی داشته باشد. دوپینگ پدیده شومی است که هیچ کس آن را تایید نمی‌کند اما اینکه بخواهیم جامعه بزرگی از ورزشکاران کشور بزرگی که در المپیک همواره در رده‌های بالا حضور داشته‌اند محروم کنیم شاید با انگیزه‌های سیاسی صورت می‌گیرد اما امیدواریم ورزشکارانی که در دوپینگ نقشی نداشته‌اند در المپیک حاضر شوند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود قرار است در اردوی تیم ملی فوتبال حاضر شود گفت: از این موضوع خبر ندارم و نمی‌دانم.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 29536

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29536/گودرزی-زمین-اصلی-آزادی-تمرین-نیست-مدیران-عامل-سرخابی-ها-توسط-هیأت-مدیره-تعیین-می-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir