کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره ورزش وجوانان شهرستان اردل خبر داد

برگزاري اولين المپياد ورزش‌هاي همگاني اردل به مناسبت دهه فجر

8 بهمن 1396 ساعت 13:12

رئيس اداره ورزش وجوانان شهرستان اردل گفت: اولين المپياد ورزش‌هاي همگاني در ده رشته ورزشي همزمان با ايام الله دهه فجر در شهرستان اردل برگزار خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز، طهماسب شيرواني رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اعلام اين خبر گفت: اين مسابقات به منظور انتخابي تيم شهرستان جهت اعزام به المپياد استاني در رشته‌هاي روپايي، شوت بسکتبال، دارت، پنالتي هدفمند، طناب‌زني، طناب کشي، هفت سنگ و لي لي ويژه آقايان وبانوان برگزار خواهد شد.

شيرواني اظهار کرد: اين مسابقات در روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه به مناسبت گراميداشت ايام الله دهه فجردر ورزشگاه تختي شهر اردل برگزار مي شود و شرکت کنندگان از ساعت ۸ صبح به رقابت خواهند پرداخت.

وي با بيان اينکه مهلت ثبت نام در اين مسابقات تا تاريخ ۱۱ بهمن مي باشد افزود:علاقه مندان به شرکت در اين المپياد به اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل مراجعه و يا با شماره ۳۴۳۴۲۰۶۰ تماس حاصل فرمايند.

رئيس اداره ورزش وجوانان شهرستان اردل گفت: در پايان اين مسابقات به نفرات و تيم هاي برترجوايزي اهدا و به مسابقات استاني اعزام خواهند شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 38239

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38239/برگزاري-اولين-المپياد-ورزش-هاي-همگاني-اردل-مناسبت-دهه-فجر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir