کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

كشف بيش از ۱۱۰ كيلو ترياك در چهارمحال و بختياري

8 شهريور 1396 ساعت 10:23

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از افزايش ۹۳ درصدي كشفيات موادمخدر و كشف بيش از ۱۱۰ كيلو گرم ترياك در محور ارتباطي لردگان - بروجن خبر داد.


سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: طي ۲۴ ساعت گذشته در راستاي مقابله و مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر همكاران ما در پليس مواد مخدر استان و با همكاري مامورين انتظامي شهرستان بروجن موفق به كشف بيش از ۱۱۰ كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك شدند.

وی افزود: پس از بررسي و انجام اقدامات اطلاعاتي مشخص شد سوداگران قصد دارند مقاديري مواد مخدر را از استان هاي شرقي به اين استان انتقال و توزيع كنند كه حين حمل مواد مخدر در محور لردگان-بروجن  كلانتري ۱۲ جانبازان بروجن شناسايي و توقيف شدند.

غلامزاده با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو از قاچاقچيان گفت: ماموران انتظامی در بازرسي دقيق از اين خودرو ها بيش از ۱۱۰ كيلو ترياك ، كه به طرز بسيار ماهرانه اي جاسازي شده بود کشف و دو متهم را نيز در اين خصوص دستگیر كردند.

وی از افزايش ۹۳ درصدي كشفيات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاري تاكنون بيش از يك تن و ۴۵۲كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف، ۲۱ دستگاه خودرو توقيف و ۱۶ باند شناسايي و متلاشي شده است و نيز يك هزار و ۴۴۰ نفر نيز دستگير كه همراه مواد کشف شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفي شدند.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري در پايان برخورد و مبارزه جدي با تهيه و توزيع مواد مخدر به صورت باندي و خورده فروشي را از اولويت هاي كاري فرمانده انتظامي استان دانست و گفت ساماندهي معتادان كه خواسته بر حق مرد استان است نياز به اراده جمعي دارد كه انشاالله با همكاري مردم و مسئولين استان اين نيز محقق خواهد شد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 35999

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35999/كشف-بيش-۱۱۰-كيلو-ترياك-چهارمحال-بختياري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir