کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

دفاع مقدس مختص به زمان یا محدوده خاصی نیست/گوشمالی تروریست‌ها نشان‌دهنده ابهت نظام است

11 مهر 1397 ساعت 12:05

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به گوشمالی تروریست‌ها توسط سپاه گفت: نیروهای سپاه با قدرت و توانمندی توانستند از فاصله زیادی همان نقطه‌ای که مدنظر بود هدف قرار دهند و این نشان‌دهنده ابهت نظام است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در همایش سیاسی ویژه اصحاب رسانه اظهار کرد: دفاع مقدس مختص به یک زمان یا محدوده خاصی نیست و در تمامی زمان‌ها مقبولیت خاصی دارد.

وی با اشاره به اینکه دفاع در بعد کشوری و مرزی امری پسندیده است افزود: اگر مقام معظم رهبری تاکید می‌کنند که ما همواره درحال جنگ هستیم و همواره باید آماده باشیم منظورشان تنها دفاع رزمی نیست.

سردار اکبری با اشاره به جنگ فرهنگی که گستره بسیاری را در بر می‌گیرد افزود: جنگ روانی هم یکی دیگر از جنگ‌هایی است که این روزها دشمن با به راه انداختن آن به دنبال ضربه زدن به کشور است و محدود به افراد خاصی نیست و همه را درگیر می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی، جنگ روانی و... باید باور کنیم که جنگی در کار است و این جنگ با شگردهای خاصی انجام می‌شود اضافه کرد: در روزهای اخیر دشمن با به راه‌ انداختن جنگ روانی وارد جنگ اقتصادی شد و صبر و تحمل مردم را تحت تاثیر قرار دادند.

وی بیان داشت: در ارتباط با جنگ‌های روانی دشمن توانسته موفقیت‌هایی را بدست آورد و این موضوع طبیعی است، اما باید تلاش کنیم تا ضعف‌ها در این زمینه را رفع کنیم، در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع فقط دفاع مرزی نیست و باید در همه جنگ‌ها در این زمینه راهکار داشته باشیم.

سردار اکبری با اشاره به تجربه هشت ساله دفاع مقدس تاکید کرد: باید از تجربیات این چند ساله استفاده کنیم چون در جنگ تحمیلی نیروهای ما با توانمندی که داشتند توانستند پیروزی‌های بسیاری را به دست آورند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به گوشمالی تروریست‌ها توسط سپاه ادامه داد: نیروهای سپاه با قدرت و توانمندی توانستند از فاصله زیادی همان نقطه‌ای که مدنظر بود هدف قرار دهند و این نشان‌دهنده ابهت نظام است.

وی اضافه کرد: جنگ هشت ساله برای جلوگیری از صدور انقلاب به راه افتاد اما امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اسلام به تمام دنیا و در کنار کاخ استکبار و حتی به داخل آن نفوذ کرده و دنیا فهمید که در مقابل اسلام و انقلاب ایران شکست خورده است.

سردار اکبری با تاکید بر اینکه بعد از انقلاب با تکیه بر توانمندی جوانان پیروزی‌های ارزشمندی به دست آوردیم گرچه ضعف‌هایی هم داشتیم که باید رفع شود یادآور شد: در گذشته بسیاری از زیرساخت‌ها در کشور توسط مستشاران خارجی ساخته می‌شد اما امروز با تکیه به توان داخلی نیازمان به خارج رفع شده و موارد اینچنینی بسیاری در این زمینه وجود دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ خاطرنشان کرد: نیروهای گردان‌های بسیجی در شهرستان‌ها و مراکز استان در این رزمایش حضور داشتند و ۱۵۰ گروه جهادی برای کمک به نیازمندان در زمینه‌های عمرانی، بهداشتی و... شتافتند.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش باهدف اعلام آمادگی برای پشتیبانی از نظام در شرایط جنگ اقتصادی برگزار می‌شود از برگزاری همایش ۲۰ هزار نفری بسیج در سطح استان در دوازدهم مهرماه همزمان با سراسر کشور و در ادامه رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ خبر داد.

سردار اکبری ایجاد امید در جامعه اسلامی ایران و یاس و ناامیدی در دشمن را یکی دیگر از اهداف برگزاری تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان عنوان و تاکید کرد: خلق این حماسه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان می دهد و تقویت‌کننده روح حمایت مردم از نظام است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 40489

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40489/دفاع-مقدس-مختص-زمان-یا-محدوده-خاصی-نیست-گوشمالی-تروریست-ها-نشان-دهنده-ابهت-نظام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir