کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب نماز جمعه لردگان؛

ثروتمندان بايد به فقرا عنايت ويژه داشته باشند

سایت خبری سلام لردگان , 18 اسفند 1396 ساعت 14:51

حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد با اشاره به سخن امام صادق (ع) گفت: هر کس يک گرفتاري از مومني برطرف کند خداوند هفتاد گره از مشکلاتش در دنيا و آخرت برطرف مي کند .


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان درخطبه هاي نماز جمعه لردگان ضمن تبريک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن گفت: کوثر يک معنا و تفسير دارد و آن نسل با برکت حضرت زهرا (س) است و با اينکه  دشمنان اهل بيت (ع) تا مي توانستند از نسل آن حضرت شهيد کردند اما در همه جاي عالم نام سادات و ذريه حضرت زهرا (س) فراگير شده است.

وي گفت: سيره و زندگي حضرت زهرا(س) راه و روش زندگي را به زنان نشان مي دهد و اميد است که همه زنان شيوه و روش حضرت زهرا(س) از جمله شوهر داري، فرزند پروري، دينداري و ولايت مداري آن حضرت را راهنمايي زندگي خود قرار دهند و از راه و روش آن حضرت بهره بگيرند تا بتوانند زندگي آرام و شادي داشته باشند.

وي به ديدار رهبر معظم انقلاب(دامه برکات) با خانواده معظم شهيد حداديان اشاره کرد و گفت: اين شهيد بزرگوار به دست يک سري از ارازل و اوباش در راه دفاع از کيان اسلامي به شهادت رسيد و اين نوع شهادت آرزوي هرکسي مي باشد که اين شهيد بزرگوار به آن دست يافت.

وي به سالگرد تاسيس کميته امداد و هفته احساس و نيکوکاري اشاره کرد و گفت: به دستور امام (ره) در 14 اسفند 57 جهت کمک به فقرا و افراد نيازمند کميته امداد امام خميني(ره) تاسيس شد که اين امر از آن روز تا الان ياري رسان فقرا و نيازمندان بوده است اما نياز است در کنار اين نهاد مردم نيز مشارکت گسترده اي در رفع فقر از مردم داشته باشند.

وي ضمن تبريک ولادت حضرت زهرا و روز زن گفت: اين روز براي ما مسلمانان يک روز بزرگ و ارزشمند است که نياز است جهت برگزاري مراسمات و جشن ها در اين روز برنامه ريزي داشت.

وي به سالروز تاسيس بنياد شهيد و امور ايثارگران اشاره کرد و گفت: شهدا در قلب همه ما جادارند و لازم است از کساني که در راه خدمتگذاري به خانواده آنها تلاش مي کنند خسته نباشيد گفت و قدرداني کرد و همه بايد بدانند که در جامعه ما بايد آبروي شهدا و خانواده انها حفظ شود.

وي ضمن تبريک هفته منابع طبيعي و تقدير و تشکر از همه زحمتکشان در عرصه حفظ منابع طبيعي گفت: هر چند مسئولين منابع طبيعي لردگان تلاش بساياري در زمينه مبارزه با از بين بردن منابع طبيعي مي کنند اما متاسفانه تخريب منابع طبيعي بسيار زياد است که اگر اوضاع برهمين منوال پيش برود تا چند سال ديگر خبري از جنگل و منابع طبيعي نخواهد بود.

در پايان ضمن تقدير و تشکر از فعالان نماز جمعه به مناسبت روز زن به همه نمازگزاران زن يک روسري هديه داده شد و مراسم جشني به همين مناسبت در مصلي شهر لردگان برگزار گرديد.

انتهاي پيام/630 ل


کد مطلب: 38815

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38815/ثروتمندان-بايد-فقرا-عنايت-ويژه-داشته-باشند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir