کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان شهرکرد:

بهره گيري از فضاي مجازي راهکاري موثر براي ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني

1 آبان 1396 ساعت 10:18

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: بهره گيري از فضاي مجازي براي ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني ضرورت دارد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ايران خبر؛ حميد ملک پور فرماندار شهرستان شهرکرد بهره‌گيري از فضاي مجازي را راه‌کار موثري براي ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني دانست و اظهار کرد: ضروري است تا در اين حوزه تبليغات و فرهنگ‌سازي مناسب انجام گيرد.

وي با پيشرفت تکنولوژي و گسترش فضاي مجازي در جامعه کنوني مي توان از اين فرصت براي افزايش سرانه مطالعه و ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني بهره گرفت.

ملک پور در ادامه افزود: بايد زمينه اي فراهم شود تا کتاب هاي مجازي در کتابفروشي ها و مراکز فرهنگي به افراد عرضه شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد در ادامه برگزاري نمايشگاه هاي کتاب را اقدام شايسته اي در حوزه ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني دانست و گفت: هر ساله نمايشگاه کتاب در استان در مقايسه با سال هاي گذشته از کيفيت بهتري برخوردار مي شود و مردم استقبال خوبي از اين رويداد فرهنگي مي کنند.

ملکپور دهکردي، استقبال مردم از دوازدهمين نمايشگاه کتاب شهرکرد را مطلوب ارزيابي و تصريح کرد: مردم با فرهنگ و کتاب دوست استان اين فرصت را غنيمت شمرده و با حضور گسترده در نمايشگاه علاقه مندي خود را به عرصه کتاب و فرهنگ بخوبي نشان داده اند.

اين مقام مسئول با تاکيد بر گسترش فضاي نمايشگاه هاي بين المللي استان، افزود: اميد است تا در سال هاي آينده با گسترش فضاي نمايشگاه زمينه براي حضور بيش از پيش مردم فراهم شود.

وي خاطرنشان کرد: کتابخواني از ارزش هاي ديني و ملي مردم کشور ما است و ضروري است تا اين ارزش بخوبي حفظ و حراست و به آيندگان انتقال داده شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 36745

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36745/بهره-گيري-فضاي-مجازي-راهکاري-موثر-براي-ترويج-فرهنگ-کتاب-کتابخواني

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir