کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران چهارمحال و بختیاری:

ساماندهي 9 گلزار شهدا در شهرستان فارسان

4 دی 1396 ساعت 9:51

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران چهارمحال و بختیاری در سفر به شهرستان فارسان از ساماندهي 9 گلزار شهدايي اين شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، فريبرز نجفي در گفتگو با خبرنگار  پيرغار گفت: در شهرستان فارسان 14 گلزار شهدا با 214 مزار وجود دارد که تاکنون از اين تعداد 9 گلزار با 195 مزار ساماندهي شده است.

وي در ادامه افزود: امسال مبلغ 7 ميليارد و 600 ميليون ريال اعتبار پيش‌بيني کرده بوديم که تاکنون 3 ميليارد و 800 ميليون ريال آن تخصيص داده‌شده است.

وي تصريح کرد: دو گلزار گوجان و گوشه را در سال گذشته در دست اقدام داشتيم که تقريباً بيش از 80 درصد از اين پروژه آماده مي‌باشد و سه گلزار چوبين، فيل آباد و ده چشمه را در دستور کارداريم.

وي خاطرنشان کرد: اميد است در سال 97 بيشتر گلزارهاي شهدا شهرستان فارسان کامل و يا در صورت کامل نشدن در طرح ساماندهي قرار گيرند تا هرچه سريع‌تر ساماندهي همه گلزارهاي شهدا کامل شود.

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثار گران تصريح کرد: اقتدار، عزت و سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي مديون و مرهون رشادت و ازخودگذشتگي ايثارگران، رزمندگان و شهداي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس است.

نجفي افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس، حماسه عظيمي از ايثارگري نوجوانان و جواناني است که توانستند با اراده خود پيام رهايي‌بخش اسلام ناب محمدي (ص) را در سايه تدبر و رهبري امام راحل به جهانيان برسانند.

وي اظهار اميدواري کرد تا در سايه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه، شاهد ادامه راه شهدا و نابودي مکر و حيله استکبار جهاني باشيم.

انتهاي پيام1026ج /590پ


کد مطلب: 37735

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37735/ساماندهي-9-گلزار-شهدا-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir