کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان:

شرکت در راهپيمايي 22 بهمن وظيفه شرعي و انقلابي مردم ايران است

پایگاه خبری سلام لردگان , 20 بهمن 1396 ساعت 15:07

حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان، حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم راهپيمايي 22 بهمن ماه را تجلي پشتوانه مردمي و عظيم نظام دانست.


به گزارش جهانبین نیوز  به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه های این هفته نماز جمعه  با اشاره به مواضع قاطعانه رئيس جمهور کشورمان در قبال برنامه موشکي ايران قدرداني کرد گفت : همانطوري که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند بايد توان نظامي کشور را محکم کرد، قوي کرد تا دشمنان طمع حمله به آن را نداشته باشند .


وي درباره سفر رئيس‌جمهوري فرانسه به ايران گفت : رئيس‌جمهوري و وزير خارجه کشور فرانسه در آستانه سفر به تهران سه خواسته‌ مهم خود از تهران را در پيامي مطرح کردند.
امام جمعه لردگان اظهار کرد: اولين خواسته فرانسويان از ايران اين است که مقام معظم رهبري آنها را بپذيرد و رئيس‌جمهوري فرانسه با ايشان ديدار کند. و دوم خواسته رئيس‌جمهوري فرانسه از ايران اين است که در پايان سفرش به تهران، با همتاي ايراني خود نشستي مطبوعاتي برگزار و در آن نشست اعلام کند که ايران در موضوع برنامه موشکي حاضر است پشت ميز مذاکره بنشيند.

تاج زاد،سومين خواسته فرانسويان درباره مسائل منطقه است،خاطرنشان کرد: سومين درخواست آنها اين است که يک ميز جديد براي مذاکره سه جانبه‌ ايران، آمريکا و عربستان پيرامون مسائل منطقه، جريان مقاومت و يمن تشکيل شود و اين مسائل مورد بررسي و تبادل نظر قرار گيرند.

اما به حمد الله رياست محترم جمهور کشورمان يک موضع مقتدرانه، عزت مندانه و شرافتمندانه داشتند و گفتند: ما سر توان دفاعي ايران نياز به مذاکره با هيچ احد ناسي و کشوري نخواهيم داشت .

امام جمعه لردگان افزود: فرانسوي ها به خيال خودشان مي خواهند نقش پررنگي در تکميل پازل آمريکايي ها عليه کشور ما داشته باشند؛ اما خوشحال هستيم که واکنش سريع و به موقع رييس محترم جمهور ايران پاسخ به همه ي حرفها و شيطنت هايشان را داد .

خطيب جمعه لردگان با اشاره به سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران گفت: ملت ايران هميشه در صحنه هاي انقلاب حضور پيدا مي کنند و نياز دعوت آنها نيست ملت ايران هميشه پا به رکاب هستند و با امام راحل، با شهدا و مقام معظم رهبري تجديد بيعت مي کنند .
 
وي با اشاره به اينکه انقلاب ما يک انقلاب مردمي است و خود مردم آمدند در صحنه گفت: با حضور خود در راهپيمايي 22 بهمن چند پيام به آمريکا و استکبار جهاني داريم اولين پيام، تجديد پيمان با انقلاب و امام و نظام و رهبري است، دومين پيام حضورمان در صحنه 22 بهمن به معناي اين است که در مقابل همه ي تهديدها خم به ابرو نمي آوريم .


  ملت ايران با حضور در راهپيمايي 22 بهمن امسال ثابت مي کنند نسبت به آينده انقلابشان اميداور هستند

خطيب جمعه لردگان تاکيد داشتند:  ملت ايران با حضور در راهپيمايي 22 بهمن امسال ثابت مي کنند نسبت به آينده انقلابشان اميداور هستند. و به فضل الهي اين انقلاب اسلامي به دست حضرت بقيه الله اعظم (عج) خواهد رساند .
 
تاج زاد، از دست اندر کاران دهه فجر و مسئولين به پاس تلاش و کوششي که داشته اند در برنامه هاي دهه فجر و افتتاح پروژه هاي عمراني که 126 ميليارد تومان براي شهرستان ما به ارمغان آورد ، افتتاح و کلنگ زني شدند تقدير و تشکر نمود و افزود: بايد قدردان اين نظام و شهدا باشيم مسئولين استاني و شهرستاني زحمات خيلي زيادي انجام داده اند اما شهرستان لردگان محروم است و بايد توجه بيشتري به اين شهرستان داشته باشند .

امام جمعه لردگان در پايان از برگزار کنندگان جشن ها در شهرستان هم تقدير نمود و گفت: برگزاري مراسمات جشن ها نبايد براي مردم مشکل ايجاد کند، بايد در فضاهايي برگزار شود که مردم به راحتي برنامه ها را ببينند نه پشت دربها بمانند و ناراضي شوند، بايد از اختلات زن ومرد جلوگيري شود خود مردم هم اين نظر را دارند.

 انتهاي پيام/630 ل


کد مطلب: 38455

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38455/شرکت-راهپيمايي-22-بهمن-وظيفه-شرعي-انقلابي-مردم-ايران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir