کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون عمرانی شهرداری شهرکرد:

اتمام پروژه سیل‌بند بلوار رهبر تا 15 روز آینده/ جابجایی تاسیسات پروژه را به تعویق انداخت

17 آبان 1396 ساعت 9:44

معاون عمرانی شهرداری شهرکرد گفت: از یکی دو هفته پیش کار تاسیس کانال عرضی در بلوار رهبر را آغاز کردیم اما کار به دلیل رسیدن دهانه پل به تاسیسات مانند لوله گاز، فیبر نوری و... کمی به طول انجامید.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به دنبال گلایه برخی از همشهریان شهرکردی مبنی‌بر به طول انجامیدن پروژه احداث سیل‌بند در بلوار رهبر و مسدود بودن این جاده موضوع را از معاونت عمرانی شهرداری شهرکرد جویا شدیم که در ادامه این مصاحبه را می‌خوانید:

عبدالصادق نجفی معاون عمرانی شهرداری شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از یکی دو هفته پیش کار تاسیس کانال عرضی در بلوار رهبر را آغاز کردیم اما کار به دلیل رسیدن دهانه پل به تاسیسات مانند لوله گاز، فیبر نوری و... کمی به طول انجامید.

وی با بیان اینکه از قبل استعلام‌های لازم در این زمینه صورت گرفته و مجوزها برای حفاری اخذ شده بود افزود: تاسیسات بصورت طولی در جاده قرار گرفته و هر قسمتی از بلوار را برای این کار انتخاب می‌کردیم باید نقل و انتقالات صورت می‌گرفت.


نجفی تاکید کرد: در حین کار بیشتر توجه‌مان به این بود که کوچک‌ترین خسارتی به لوله گاز وارد نشود و طبق پیش‌بینی‌ها این طرح تا ۶ روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این قسمتی که برای احداث سیل‌بند انتخاب شد در قسمت خط‌القعر است و در زمستان‌های گذشته هم آب‌های خروجی از دانشگاه و هم آب‌های سطحی بالادستی وارد جاده می‌شش برای عبور و مرور خودروها مشکل ایجاد می‌کرد به همین دلیل آب‌های خروجی از آن باید به داخل سیل‌بند هدایت می‌شد.


معاون عمرانی شهرداری شهرکرد ادامه داد: برای دو باند دیگر ۱۰ روز زمان لازم است چون تاسیساتی در آن وجود ندارد و به طور کلی پروژه تا ۱۵ روز آینده به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 37005

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37005/اتمام-پروژه-سیل-بند-بلوار-رهبر-15-روز-آینده-جابجایی-تاسیسات-تعویق-انداخت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir