کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتصابی دیگر در استان،

معرفی فرماندار جدید شهرستان لردگان

13 بهمن 1392 ساعت 14:11

در مراسمی با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، فرماندار شهرستان لردگان معرفی شد.


به گزارش جهانبین به نقل از  سلام لردگان، انصاری امام جمعه لردگان در مراسم تودیع معارفه فرماندار جدید این شهرستان اظهار داشت: ما در شهرستان لردگان مسئول کاردان، ولایی و مومن می خواهیم و کاری به چپ و راست و سیاسی بودن نداریم و دوران کار و تدبیر و رفع مشکل مردم فرا رسیده، هر کس در این جهت قدم بردارد مورد پسند مردم است .

امام جمعه لردگان گفت:خدمتگزاری به مردم و جامعه را باید از امام راحل بیاموزیم ، امام (ره)، تمام عمرش را در خدمت به مردم و راهنمایی و دلسوزی مردم بود .

وی افزود: رمز مشکلات مردم وجامعه، پیشرفت علمی، اقتصادی و اکتشافی است و هرکس در این راه قدم بردارد خدمتگذار جامعه است .

وی خطاب به مسئولین گفت: هیچ وقت در جامعه اسلامی حالت فخر فروشی نداشته باشیم، ریاست طلب، دنبال مال دنیا نباشیم اگر مسئولی قدرت طلب و فخر فروش و دنیا پرست باشد عاقبت بخیر نمی شود. کسی که به وظیفه خودش عمل کند، مقام را برای خدمت به مردم ، ریاست را برای رفع مشکلات مردم می خواهد عاقبت بخیر است.

انصاری در آخر از زحمات و تلاش های بی دریغ زاهدی فرماندار سابق شهرستان لردگان تقدیر و تشکر کرد و از ابوالقاسم کریمی فرماندار جدید خواست با توجه به سوابق و تجربیاتی که در گذشته و در مسئولیت های قبلی داشته است در جهت رفع مشکلات مردم بکوشد .

وی از مردم و دیگر مسئولین ادارات خواست با کمک و همکاری فرماندار جدید در جهت پیشرفت شهرستان همکاری های لازم را با هم داشته باشند.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 12237

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/12237/معرفی-فرماندار-جدید-شهرستان-لردگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir