کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختياري:

معرفي 4 هزار طرح مشاغل خانگي به بانک هاي عامل

25 ارديبهشت 1397 ساعت 10:17

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت: اجراي طرح مشاغل خانگي با اختصاص اعتباري بالغ بر 225 ميليارد ريال را از مهمترين برنامه ها پيش رو است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از حفيظ الله فاضلي مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار کرد: از ابتداي اجراي اين طرح تاکنون در حدود ۴ هزار طرح به بانک هاي عامل معرفي شده است.

فاضلي همچنين از اختصاص يک ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال اعتبار براي رونق اشتغال روستايي به استان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۷۹ طرح در کميته هاي شهرستاني بررسي شده که از اين تعداد ۱۵۹ طرح با اعتباري بالغ بر ۸۶۰ ميليارد ريال به تصويب رسيده و به بانک هاي عامل معرفي شده است.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري، اجراي طرح اشتغال فراگير با اعتبار ۴ هزار ميليارد ريال را از ديگر طرح هاي اجرايي در استان برشمرد و افزود: در اين طرح در قالب ۱۱ رسته شغلي ۶۸۶ متقاضي در سامانه کارا ثبت نام کرده که از اين تعداد ۹۹ طرح به تصويب رسيده و براي دريافت تسهيلات به بانک هاي عامل معرفي شده است.

مهندس فاضلي با بيان اينکه در بخش ديگري از اين نشست از فعاليت ۲ هزار و ۷۷۲ تعاوني در استان خبر داد و گفت: پيش بيني مي شود امسال ۲۰۰ تعاوني جديد به تعاوني هاي استان اضافه شود.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري صيانت از نيروي کار را از مهمترين وظايف اين اداره کل اعلام کرد و افزود: در همين راستا در سال گذشته ۶ هزار بازرسي از کارگاه هاي فعال استان انجام گرفت.

انتهاي پيام/۵۳۰ب


کد مطلب: 39247

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39247/معرفي-4-هزار-طرح-مشاغل-خانگي-بانک-هاي-عامل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir