کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پژوهشکده مطالعات و تحقیقات بسیج کشور؛

بسیج در خدمت اقتصاد مقاومتی باشد

2 آذر 1396 ساعت 13:30

رئیس پژوهشکده مطالعات و تحقیقات بسیج کشور گفت: بسیج امروز باید در خدمت اقتصاد مقاومتی باشد/از طریق تولید دانش بنیان می تواند موفق شود . این بخش بخشی است که از بدنه بسیج علمی پژوهشی و فناوری مورد انتظار است .


به گزارش جهانبین نیوز، ابراهیم نجفی رئیس پژوهشکده مطالعات و تحقیقات بسیج کشور در اختامیه جشنواره جهادگران علم وفناوری در شهرکرد با تبریک  به مناسبت هفته بسیج و  بیان اینکه امروز به روز اندیشه ورزی ، تولید علم و فناوری بسیج نامگذاری شده است  اظهار داشت:جشنواره علم وفناوری بسیج با نام «جهادگران علم و دانش» در این استان با هدف ارائه برخی از خدمات، زحمات  و ایده ها و نظرات عزیزان بسیجی در عرصه علمی تشکیل شده  است.

نجف افزود:   بخشی از فعالیت ها به عنوان الگویی برای بهره مندی دیگران و نشانه ای برای امیدواری نظام در حقیقت طراحی شده ،  به تعبیری ظرفیت های بسیج را در عرصه  علمی به دیگران معرفی می کند. تا ان شااله مجموعه هایی که کاربر استفاده از این ظرفیت ها هستند بتوانند از این ظرفیت ها استفاده کنند،  از سوی دیگر  مشوقی باشد برای کسانی  که هنوز در این عرصه وارد نشدند اما  امید ورود به این عرصه دارند.

رئیس پژوهشکده مطالعات و تحقیقات بسیج با بیان اینکه  این الگو ها میتواند آنها را امیدوار کند ادامه داد: کارهایی که  در اینجا صورت گرفته است،  یک ویژگی مشترک را به ارائه دهندگانش معرفی می کند، خطر پذیری و ریسک پذیری ، عزیزانی که این محصولات و ایده ها را اینجا مطرح کردند، وجه مشترک آنها این است که ریسک پذیر بودند، واژه ترس در آن ها معنی نداشت. گرچه روز اول فکر نمی کردند موفقیتی حاصل شود و ممکن است شکست های متعددی هم داشتند تا به توفیق رسیدند اما نکته اصلی در ذهنشان آمادگی برای پذیرش عدم موفقیت بوده است و در کنار پذیرش ریسک سخت کار کردند،  کار جهادی کردند، کاری بیش از حد و اندازه معمول و مرسوم انجام دادند . نتیجه آن ارائه این محصولاتی است که هر بیننده ای را امید وار میکند .

وی گفت: وقتی سن سال این عزیزان را نگاه میکنیم،  از دانش آموز پایه دهم دبیرستان تا دانسجو، مرد ،زن و حقیقتا به خودمان میبالیم که دانش آموز پایه دهم چگونه فکر کرده، کارکرده است و امروز محصول خودش را معرفی میکند. این ها همه و همه جای امیدواری دارد،  بسیج امروز باید در خدمت اقتصاد مقاومتی  باشد. از طریق تولید دانش بنیان می تواند موفق شود و این بخش بخشی است که از بدنه بسیج علمی پژوهشی و فناوری مورد انتظار است .

انتهای خبر/1027ج


کد مطلب: 37267

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37267/بسیج-خدمت-اقتصاد-مقاومتی-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir