کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره تبليغات شهرستان فارسان:

فضای مجازی معضل اصلي جامعه امروز است

5 تير 1397 ساعت 9:46

رئيس اداره تبليغات شهرستان فارسان گفت: با محصور کردن تبليغ دين در مساجد باوجود معضل اصلي جامعه که امروز فضاي مجازي شده است ضربه بزرگي را بر پيکره اسلام مي‌زنيم.


به گزارش  حجت‌الاسلام سيد حسن چراغي رئيس اداره تبليغات شهرستان فارسان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، با بيان اينکه تبليغ دين نبايد محصور در مساجد باشد، گفت: نخستين جايگاه پرورش براي خودسازي يک انسان محيط خانواده است که بچه بايد در آنجا يک پيش‌زمينه‌اي داشته باشد براي ورود به مسجد اگر پدر و مادر اهل نماز و رعايت حريم الهي باشند فرزندانشان نيز همان مسير الهي را ادامه خواهند داد.

وي در ادامه اظهار کرد: با محصور کردن تبليغ دين در مساجد باوجود معضل اصلي جامعه که امروز فضاي مجازي شده است ضربه بزرگي را بر پيکره اسلام مي‌زنيم و چون فقط عده کمي هستند که به مسجد مي‌آيند و اگر بخواهيم جلوي تهاجم‌هاي فرهنگي را بگيرم تنها راه آن اين است که تبليغ را محصور در مساجد شهر يا روستا نکنيم.

چراغي در ادامه اظهار کرد: يکي از عواملي که براي يک مبلغ مي‌تواند مؤثر باشد براي آشنا ساختن جوانان با ;کمترين آموزه‌هاي دين اين است که با روش‌هاي مختلف جوانان را با مساجد مرتبط کنند طوري که نيازهاي خارج از مسجد را با آمدن به مسجد برطرف کنند و امتيازاتي را براي آن‌ها قائل شود.
 
رئيس اداره تبليغات اسلامي خاطرنشان کرد: هر هجمه و هر اقدامي که از طريق فساد وارد مي‌شود بايد متناسب با خود آن پاسخ داده شود لذا در دنياي مدرن امروز اگر دشمنان از طريق ماهواره، و کانال‌هاي مجازي وارد ميدان شده‌اند ما نيز بايد از همان جهت وارد ميدان شويم و با اين دنياي مجازي مبارزه کنيم و براي اهالي آن شهر و روستا مسجديان روشن کنيم که چه خطر بزرگي دارد بنيان خانواده‌ها را تهديد مي‌کند

انتهاي پيام1026ج /590پ


کد مطلب: 39607

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39607/فضای-مجازی-معضل-اصلي-جامعه-امروز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir