کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس آموزش و پرورش سامان:

نگرش سلامت دانش آموزان بايد از حالت کمي به ارتقاي کيفيت سلامت تغيير يابد

25 آذر 1396 ساعت 15:55

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان با بيان اينکه اجراي طرح سفيران سلامت و داوطلبين سلامت براي پيشبرد اهداف سند تحول بنيادين بسيار مناسب است، گفت: نگرش مابه بحث سلامت دانش آموزان بايد ازحالت کمي به ارتقاي کيفيت سلامت تغيير يابد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، به منظور آگاه سازي‌ مديران و مراقبين سلامت در ارتباط با شناخت بيماري‌هاي گوناگون و شايع، به مدت دو روز درقالب دوره ضمن خدمت با همکاري شبکه بهداشت با حضور پزشکان و متخصصاني از سراسر استان در اداره آموزش و پرورش سامان برگزار شد.

محمد دهقاني رئيس آموزش و پرورش سامان  با اشاره به نقشه راه سند تحول بنيادين که تربيت دانش آموزان را به 6 نوع تربيت تقسيم کرده و تربيت را در همه ساخت هاي تعليم و تربيت و در نهايت دستيابي به حيات طيبه قلمداد نموده است خواستار زمينه سازي براي دستيابي به اهداف سند تحول و قله نهايي آن يعني حيات طيبه شد.

دهقاني افزود: اجراي طرح سفيران سلامت وداوطلبين سلامت براي پيشبرد اهداف سند تحول بنيادين بسيار مناسب است و در اين بين با برگزاري دوره هاي آموزشي و جلسات مختلف به آموزش همکاران در پيشبرد اين هدف کمک مي کنيم.

وي بيان داشت: برگزاري دوره هايي مثل اين دوره سبب ارتقاي سلامت‌ جسمي و روحي دانش آموزان و معلمان و همکاران خواهد شد و در اين مورد ما احساس مسئوليت مي کنيم.

محمد دهقاني ادامه داد: توجه به ظرفيت هاي‌ تربيت‌ غيررسمي براي زمينه سازي کسب شايستگي هاي پايه به ويژه درحوزه سلامت از اهداف اين دوره است.

وي خواستار توجيه و بهبود نگرش مديران و مراقبين سلامت در بحث سلامت شد و گفت: نگرش ما به بحث سلامت دانش آموزان بايد از حالت کمي به ارتقاي کيفيت سلامت تغيير يابد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 37627

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37627/نگرش-سلامت-دانش-آموزان-بايد-حالت-کمي-ارتقاي-کيفيت-تغيير-يابد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir