کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بخش فلارد ميزبان برگزاري اجلاس نماز شهرستان لردگان شد

9 آبان 1397 ساعت 10:46

با برنامه‌ريزي و هماهنگي‌هاي ستاد اقامه نماز شهرستان لردگان، مراسم اجلاس نماز شهرستان لردگان در تاريخ 28 آبان 97 در بخش فلارد شهر مال خليفه برگزار مي‌شود.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ طي برنامه‌ريزي و هماهنگي‌هاي ستاد اقامه نماز شهرستان لردگان، مراسم اجلاس نماز شهرستان لردگان در تاريخ ۲۸ آبان ۹۷در بخش فلارد شهر مال خليفه برگزار مي‌شود.

حجت الاسلام تاجزاد امام جمعه و دبير شوراي اقامه نماز شهرستان لردگان، در ابتداي اين جلسه گزارشي از عملکرد ستاد اقامه نماز شهرستان در سال جاري و اقدامات صورت گرفته را ارائه داد.

در ادامه حجت الاسلام کريمي مدير ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختياري نسبت به اهميت نماز جماعت و اهتمام مسئولين به نماز اول وقت و جماعت تاکيد نموده و برگزاري نماز جماعت با حضور حداکثري کارکنان دستگاههاي اجرائي را خواستار شدند.

وي افزود: شهرستان لردگان ولايت مدار و مومن و معتقد به احکام الهي است و هميشه اجلاسيه هاي نماز آن با شکوه بر گزار مي شود که جاي تقدير و تشکر از مسئولين ذيربط دارد.

در پايان برهان حسين پور آقايي فرماندار شهرستان لردگان گفت: براي بر گزاري اين اجلاسيه در بخش فلارد تمام دستگاه ها موظف به همکاري با ستاد اقامه نماز هستند و در شهرستان لردگان اکثر اداراتي که جمعيت کارکنان آنها از ده نفر بالاتر مي باشد در ادارات خود نماز جماعت اقامه مي کنند و در مدارس ما هم به بحث نماز و بر گزاري نماز جماعت اهميت ويژه داده مي شود.

انتهاي پيام/1026ج


کد مطلب: 40687

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40687/بخش-فلارد-ميزبان-برگزاري-اجلاس-نماز-شهرستان-لردگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir