کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امیرحسین مدرس:

گروه‌های جهادی علاوه بر خدمت‌رسانی عمرانی باید برای محرومان اشتغالزایی کنند

27 اسفند 1394 ساعت 9:40

بازیگر و مجری تلویزیون گفت: به اعتقاد من گروه های جهادی به موازات خدمت رسانی عمرانی به نقاط محروم، باید اشتغالزایی برای ساکنان این مناطق را نیز در دستور کار قرار د


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر حسین مدرس، با تاکید بر نقش گروه های جهادی در آبادسازی روستاها و مناطق محروم کشور، گفت: جوانان جهادگر که به صورت داوطلبانه و خودجوش برای برگزاری اردوی جهادی راهی نقاط محروم کشور می شوند، سرمایه مهمی برای کشور هستند.

بازیگر و مجری تلویزیون با ابراز تمایل برای حضور در اردوهای جهادی خاطرنشان کرد: اگر توفیق نصیبم شود، بسیار علاقمندم که در اردوی جهادی حاضر شوم و همراه جهادگران به مستضعفین خدمت کنم.

وی افزود: در کشور ما منابع مالی و سرمایه ها بعضا در مواردی هزینه می‌شود که هیچ فایده ای برای مردم ندارد. به اعتقاد من دولت باید ضمن جلوگیری از ریخت و پاش های بی حاصل، حمایت از گروه های جهادی را در دستور کار قرار دهد.

امیرحسین مدرس خاطرنشان کرد: به اعتقاد من گروه های جهادی به موازات خدمت رسانی عمرانی به نقاط محروم، باید اشتغالزایی برای ساکنان این مناطق را نیز در دستور کار قرار دهند.

بازیگر و مجری تلویزیون با بیان اینکه مرحوم فرج الله سلحشور نمونه یک شخصیت جهادی است، گفت: فرج الله سلحشور یک عنصر جهادگر بود. فعالیت های هنری فرج الله سلحشور و تلاش های گروه های جهادی از یک جا ریشه می گیرد و آن هم دغدغه ساختن کشور و خدمت به مردم است. باید جهادگران بزرگ را به نسل امروز معرفی کنیم تا جوانان از این جهادگران الگو گیری کنند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 27907

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27907/گروه-های-جهادی-علاوه-خدمت-رسانی-عمرانی-باید-محرومان-اشتغالزایی-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir