کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

نرخ بالای بیکاری و رنج بردن از کم آبی در شان مردم چهارمحال و بختیاری نیست

22 آبان 1396 ساعت 20:02

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این استان ظرفیت هایی چون آب، خاک و هوای مناسبی دارد گفت: با داشتن این ظرفیت ها، بالا بودن نرخ بیکاری و رنج بردن از کم آبی در شان مردم این استان نیست.


به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی در مراسم تودیع و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: موقعیت استراتژیک بهترین فرصت برای حل مشکلات است.

وی با اشاره به اینکه این استان ظرفیت هایی چون آب، خاک و هوای مناسبی دارد اذعان داشت: با داشتن این ظرفیت ها، بالا بودن نرخ بیکاری و رنج بردن از کم آبی در شان مردم این استان نیست.

عباسی بیان داشت: در دوره قبلی مطمئناً کارهای زیادی انجام شده است اما ما به دنبال تمام کردن پروژه های نیمه تمام و آغاز پروژه های بیشتری هستیم و تا پایان دادن به این پروژه ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ما وظایفی داریم که این وظایف با کمک مسئولین و متولیان امر قطعا به نتیجه خواهد رسید.

عباسی گفت: برای از بین بردن بیکاری باید سرمایه گذاری و دعوت از سرمایه گذار صورت گیرد و نباید تنها به دنبال بودجه دولت باشیم.

وی ادامه داد: تنها و تنها با پول دولت مشکلات قابل حل نیست ما باید در کنار مسئولین از سرمایه های فکری و مادی و معنوی مردم هم استفاده کنیم.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 37087

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37087/نرخ-بالای-بیکاری-رنج-بردن-کم-آبی-شان-مردم-چهارمحال-بختیاری-نیست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir