کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مطالبه مردم

گلایه‌مندی رانندگان و شهروندان اردل از سرعت‌گیرهای غیر استاندارد سطح شهر/ بیشتر درآمد رانندگان هزینه تعمیرات خودروهایشان می شود

16 مهر 1397 ساعت 11:10

رانندگان و شهروندان اردلی از ايجادسرعت گيرهاي غير استاندارد در این شهر گلايه مند هستند و از شهردار محترم درخواست کردند اقدامات لازمي براي بهسازي اين سرعت‌گيرها انجام دهد.


به گزارش جهانبين نيوز، اصولا يکي ازمهمترين و تاثيرگذارترين حرکت در کنترل مسائل ترافيکي و کاهش تصادفات ايجاد سرعت گيرهايي است که در خيابان ها ايجاد مي شود که متاسفانه غير استاندارد بودن برخي از اين سرعت گيرها در شهر اردل موجي از اعتراضات رانندگان را ايجاد کرده است.

پس از بهسازي و آسفالت برخي از مکانهايي از خيابان شهر و ايجاد سرعت گيرهاي جديد در شهر اردل، بر آن شديم تا ، موضوع سرعت گير هاي جديد شهر را بررسي کنيم.

مجيد سليماني يکي از رانندگان تاکسي در شهر اردل در خصوص ايجاد سرعت گير ها جديد شهرداري در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز گفت: در چند روز اخير شهرداري اقدام به ايجاد سرعت گيرهايي در نزديکي يکديگر در برخي از خيابان هاي شهر کرده است که باعث به وجود آمدن مشکلات خاصي براي رانندگان شده است.

سليماني افزود: وجود سرعت‌گير در برخي معابر لازم است اما بسياري از اين موانع، غيراستاندارد و نامناسب اجرا شده که عبور از روي آن‌ها به خودروها آسيب جدي مي‌زند.

سجاد صالحي يکي ديگر از رانندگان تاکسي در شهراردل گفت: هر خودرويي که در شهر اردل تردد بسياري داشته باشد بعد از مدتي دچار نقص مي‌شود، خصوصا جلوبندي خودروهايمان دچار نقص و خرابي مي‌شوند.

صالحي با بيان اينکه با ايجاد اين سرعت گير هاي نامناسب بايد بيشتر درآمدمان را هزينه تعميرات خودرويمان کنيم، افزود:از مسئولان انتظار داريم که براي اين معضل در شهر اردل فکري کنند و نياز است که شهردار محترم اقدامات لازمي براي بهسازي اين سرعت‌گيرها انجام دهد.

سرعت گيرهاي غير استاندارد در شهر اردل اصلاح مي شود

مسلم اسماعيلي زاده شهردار شهر اردل در اين خصوص در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز اظهار داشت:ايجاد سرعت گير در خيابان هاي سطح شهر اردل يکي از مطالبات شهروندان بوده که شهرداري اين شهراقدام به ۳۷ سرعت گير در سطح شهر نموده است.

اسماعيلي زاده با بيان اينکه سرعت گيرها ازجنس آسفالت بوده و توسط کارگران شهرداري اجرا شد افزود:برخي از سرعت گيرها به دليل اينکه توسط کارگران و با دست ايجاد شده اصول هندسي به خوبي رعايت نشد و باعث گلايه مندي رانندگان و شهروندان شده است که تا اواخر مهر تمامي آنها اصلاح خواهد شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 40524

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/40524/گلایه-مندی-رانندگان-شهروندان-اردل-سرعت-گیرهای-غیر-استاندارد-سطح-شهر-بیشتر-درآمد-هزینه-تعمیرات-خودروهایشان-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir