کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به همت معاونت فرهنگی-اجتماعی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری

کارگاه آموزشی، نقد و بررسی معنویت‌های نوین در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

9 شهريور 1396 ساعت 16:31

مسئول فرهنگی-اجتماعی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: کارگاه آموزشی، نقد و بررسی معنویت‌های نوین با محوریت نقد و بررسی تصوف، نقد و بررسی عرفان کیهانی حلقه و نقد و بررسی تشیع لندنی شنبه و یکشنبه یازده و وازدهم شهریور در مجتمع رفاهی تفریحی لاله برگزار می‌شود.


عباس اسلامی مسئول فرهنگی-اجتماعی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: کارگاه آموزشی، نقد و بررسی معنویت‌های نوین با محوریت نقد و بررسی تصوف، نقد و بررسی عرفان کیهانی حلقه و نقد و بررسی تشیع لندنی با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم، شنبه و یکشنبه یازده و دوازدهم شهریور در مجتمع رفاهی تفریحی لاله شهرکرد بصورت شبانه روزی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزارکننده این دوره آموزشی معاونت فرهنگی-اجتماعی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری است افزود: مدعوین انتخاب شده برای حضور در این دوره از نخبگان استانی هستند.

اسلامی ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه آشنایی و توانمندسازی نیروهایی است که در این استان به‌عنوان سخنران و استاد درحال فعالیت هستند.

مسئول فرهنگی-اجتماعی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: درنظر داریم برای افرادی که همکاری داشته باشند، در طول سال دوره‌های آموزشی در همین سه محور به‌صورت مستمر برگزار کنیم تا اطلاعات افراد به روز باشد.

وی با اشاره به اینکه ۱۷۰ نفر از اساتید و نخبگان برای حضور در این کارگاه دعوت شده‌اند خاطرنشان کرد: برای شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی گواهی پایان‌دوره صادر می‌شود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 36024

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36024/کارگاه-آموزشی-نقد-بررسی-معنویت-های-نوین-چهارمحال-بختیاری-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir