کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آقاي رئيس جمهور! براي ديگران ملا نباشيد، لطفاً اميرالمومنين (ع) را ديگر جناحي نکنيد؟

پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان , 29 خرداد 1396 ساعت 19:33

آقاي روحاني! سخنان حضرت اميرالمومنين (ع) را تفسير به نفع اقدامات ضعيف و غلط خود نکنيد! صداي غربت اميرالمومنين (ع) هنوز در نخلستان هاي کوفه بگوش مي رسد...


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  سلام لردگان،  اين جمله «مرا رها کنيد و ديگري را بطلبيد هر کس که شما او را برگزينيد من هم اطاعات مي کنم» در واقع فرار از عملکرد ضعيف و خسته و انتقاداتي است که از وعده هاي توخالي در ابعاد مختلف بويژه ناکارآمدي در عرصه هاي اقتصادي در سايه مذاکرات توخالي بوده که اطراف دولت حسن روحانی را احاطه و محصور کرده است، که اين روزها شاهد جملاتي عجيب و غريبي هستيم که رئيس جمهور در بحث ولايت و امامت با تحريف تاريخ آن هم در شب ضربت مولا اميرالمومنين (ع) از زبان ايشان بيان گرديده که با اين تحريف از آن چنين استنباط مي شود که در واقع شأن و منزلت امامت و ولايت را با تعريف فوق پايين آورده و منجربه نزول شأن و منزلت امامت مي گردد.

اين مبناي فکري که جديداً از زبان آقاي روحاني بيان شده تازگي ندارد، چراکه در بحث صلح امام حسن (ع) و در بحث نصيحت و اتمام صحبت امام حسين (ع) به عمرسعد شاهد مغالطه از زبان آقاي روحاي بوده ايم يعني نصيحت امام حسين (ع) به عمر را مذاکره دانسته و همچنين خيانت ياران و صلح تحميلي به امام حسين (ع) را مقدس و قابل الگوبرداري دانسته است. برداشت ها و تفاسير آقاي دکتر از تاريخ اسلام کاملاً غلط و براساس سفسطه و مغالطه بوده که منجربه تنزل امامت و خلاف شأن و منزلت و سيره ائمه مطهر است.

در واقع برداشت هايي که حاصل از ضعف در عملکرد دولت در عرصه هاي مختلف اقتصادي و سياسي و حاصل نگاه ايشان به بيرون که منجربه تضعيف عملکرد دولت در تمام عرصه ها و در واقع شکست عملکرد دولت وي بود. که ناچاراً با روي آوري به تشابه سازي و قياس عملکرد خود به صدر اسلام شده که بايد به ايشان عرض کرد اين حاصل عدم توجه به نصيحت هاي دلسوزان و بزرگان که دائم به شما گوشزد مي شود و شما اعتنايي نداشته ايد ناچاراً به دنبال درک غلط از واقعيات روي تفاسير نادرست و ناروا از تاريخ اسلام نموده که بخوبي در سخنراني ايشان نمايان است که امام علي (ع) پس از قتل عثمان  خطاب به مردم مي گويند: مدارا کنيد، کلام ايشان ناظر برسست عهدي مردم و اتمام صحبت امام بر آنهاست همان کساني که در غدير هم عهد بستند و به سالي نشد که شکستند، خطاب به عهد شکنان بود نه برداشت هاي غلط و مغالطه و اساس اين خطابه به عهدشکنان بود نه رأي مردم.

آقاي روحاني! شما يک صفحه از نهج البلاغه را خوانديد بايد بقيه آن را هم مي خوانديد!

آقاي روحاني! سخنان حضرت اميرالمومنين (ع) را تفسير به نفع اقدامات ضعيف و غلط خود نکنيد! صداي غربت حضرت علي (ع) هنوز در نخلستان هاي کوفه بگوش مي رسد.

آقاي روحاني! با مردم صادق باشيد، اميرالمومنين ِ(ع) را ديگر جناحي و ابزار ساکت کردن منتقدان و معصوم سازي از خود نکنيد.

جناب دکتر! مردم بي سواد نيستند قدري بخود بياييد.

آقاي روحاني! اي کاش به جاي اظهار نظر در مورد مسائلي که هيچ تخصصي در آن نداريد چاره اي براي توجيه افتضاح برجام پيدا مي کرديد.

انتهاي پیام1026ج/630ل


کد مطلب: 35034

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/note/35034/آقاي-رئيس-جمهور-براي-ديگران-ملا-نباشيد-لطفا-اميرالمومنين-ع-ديگر-جناحي-نکنيد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir