کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سازمان پدافند غيرعامل کشور

يکي از دستاوردهاي دفاع مقدس، تربيت فرماندهان بزرگ همچون حاج قاسم سليماني

5 آذر 1396 ساعت 11:01

معاون سازمان پدافند غيرعامل کشور گفت: جنگ هشت ساله دفاع مقدس دستاوردهاي فراواني براي کشور عزيز ما داشت از جمله آنها فرهنگ دفاع مقدس، قدرتمند شدن ارتش و سپاه، تربيت فرماندهان بزرگ همچون حاج قاسم سليماني دارد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، سردار غلامعلي حيدري  در يادواره 14 شهيد فرهنگي شهرستان گفت: هفته بسيج فرصتي است که تدبر کنيم و ببينيم در هشت سال دفاع مقدس چه اتفاقي رخ داد، چه گذشت که هرچه پيش مي‌رويم ياد خاطره شهدا 8 سال دفاع مقدس زيباتر و تازه‌تر مي‌شود.

وي در ادامه افزود: زيبايي 8 سال دفاع مقدس را تنها مي‌توان در حادثه عاشورا جستجو کرد، چرا ياد شهدا را گرامي مي‌داريم، چون شهدا راه امام حسين (ع) را ادامه دادند و اين نور خدايي است خاموش شدني نيست.

حيدري  خاطرنشان کرد: در بين شهدا بسيار شهدايي داشتيم از دانش‌آموز تا فرهنگي که در کنار هم دفاع کردند و اين مهم به دست بزرگ‌مرد تاريخ رقم خورد، امام خميني (ره) با معماري بي‌بديل و با دستور الهام‌بخش خود بسيج اين شجره طيبه را بنا نهاد و با شروع کار بسيج جنگ آغاز شد و بسيج به کمک نيروهاي مسلح رفت.

معاون سازمان پدافند غيرعامل کشور اظهار داشت: در جنگ‌هاي قبل بسياري از مناطق کشور ازدست‌داده بوديم و تنها در هشت سال دفاع مقدس يک وجب از خاک به رهبري امام و رشادت شهدا جدا نشد.

حيدري تصريح کرد: دستاوردهاي فراواني دفاع مقدس براي کشور عزيز داشت ازجمله فرهنگ دفاع مقدس، قدرتمند شدن ارتش و سپاه، تربيت فرماندهان بزرگ همچون حاج قاسم سليماني، منتقل کردن تجربه و آموزش به جبهه مقاومت، تحول در صنعت دفاع و وحدت و انسجام

معاون سازمان پدافند غيرعامل کشور در اين يادواره اظهار کرد: در شرايط سخت جنگ تحميلي و مشکلات فراواني که وجود داشت رزمندگان ما خم به ابرو نمي‌آوردند و جانانه براي اين نظام و ارزش‌هايشان ايستادند.

وی اضافه کرد: امروزه کشورهاي متجاوز جهان که کارنامه آن‌ها در زمينه حقوق بشر و حمله به کشورهاي ديگر  مشخص است قصد دارند با توسل به تعابير بشردوستانه يا مصوبات سازمان ملل توان موشکي ما را محدود کنند.

انتهاي پيام1022ج /590پ


کد مطلب: 37320

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37320/يکي-دستاوردهاي-دفاع-مقدس-تربيت-فرماندهان-بزرگ-همچون-حاج-قاسم-سليماني

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir