کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان:

توسعه پايدار منوط به توسعه منابع انساني است

26 شهريور 1396 ساعت 12:28

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان با بيان اينکه توسعه پايدار منوط به توسعه منابع انساني است ابراز کرد: توسعه پايدار جز با توسعه منابع انساني امکان‌پذير نيست و توسعه منابع انساني تنها با آموزش و پرورش امکان‌پذير است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سامان ما، محمد دهقاني رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان در سخناني ضمن تشکر و قدرداني از زحمات يکايک کارشناسان این اداره، به برخي اقدامات انجام شده در طول دوران مسئوليت اين افراد اشاره کرد و گفت: ارتقاي سطح خدمات و افزايش رضايتمندي، ازجمله اقداماتي است که با تلاش و پيگيري‌هاي کارشناسان اين اداره در اين مدت به مرحله اجراء درآمده است.

محمد دهقاني با اشاره بر اينکه توسعه پايدار جز با توسعه منابع انساني امکان‌پذير نيست و توسعه منابع انساني تنها با آموزش و پرورش امکان‌پذير است، بيان داشت: در همين راستا چنانچه به ايراني توسعه يافته در آينده فکر مي‌کنيم حتما به آموزش و پرورش به ويژه در عصر فعلي که عصر ارتباطات و دانايي است بايد توجه کنيم.

دهقاني افزود: آموزش و پرورش بايد براي نسل آينده کشورمان نيروهايي تربيت کند که بتوانند در عصر ارتباطات و دانايي زندگي کنند و مديريت کشور را بر عهده بگيرند .

وي اذعان داشت: آموزش و پرورش خانه همه ماست، هر کسي در دوران مسئوليت خود سعي کرده اين خانه را آبادتر کند، چراکه تربيت انساني متدين و انقلابي و نيز رشد و نمو وي در زمينه هاي علمي و فرهنگي و به ويژه مذهبي، از رويکردهاي مهم آموزش و پرورش است.

دهقاني در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود ضمن تکريم از کارشناسان اداره، آقايان؛ احمدرضا سلطاني، فرامرز مرداني، سيد سجاد قريشي، کيهان اسيوند، مجتبي بهادران، اسدالله شريف پور و خانم مرداني، تعهد و احساس مسوليت، وظيفه شناسي، بينش صحيح، خدمات و ابتکارات و نظرات سازنده اين افراد در طول مدت تصدي را ستودني دانست و خاطرنشان کرد: همه اين بزرگواران در هر مسندي که قرار خواهند گرفت يقينا مصدر توفيقات و موفقيت هاي روبه رشدي خواهند بود.

وي با اشاره به رسالت سنگين و مهم آموزش و پرورش و همچنين ارتباط و شرکت والدين و نيز حساسيت خاص آنها نسبت به تحصيل فرزندانشان که نشان از اهميت بالاي کار آموزش دارد تصريح کرد: ما نيز بايد در برابر اين حساسيت خود را در کارمان دقيق کنيم و استفاده و بکارگيري نيروهاي جوان ،مستعد، با انگيزه، توانمند و دلسوز مي تواند براي رسيدن به رضايت اوليا و اهداف نظام تعليم و تربيت نقش آفريني کند.

دهقاني ضمن معرفي آقايان همايون صيدي،حميد رضا آزوغ ، مرتضي کاردوست ، علي رستمي، سعيد نکويي، مهدي احمدزاده، توانمندي، تعهد و استعداد اين عزيزان در زمينه بکارگيري و استفاده از افکار و انديشه در راستاي خرد جمعي مهم دانست.

وي عنوان کرد: اميدواريم بتوانيم با حضور نيروهاي جوان در کنار تجارب همکاران، مشکلات آموزش و پرورش را برطرف نماييم تا معلمان با فراقت بيشتري به کار اصلي خود که تربيت فرزندان و مديران آينده کشور است تلاش کنند.

انتهای پیام1026ج /601س


کد مطلب: 36240

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36240/توسعه-پايدار-منوط-منابع-انساني

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir