کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور معاون امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري:

مجتمع تجاري شهرداري هفشجان افتتاح شد/ 60 واحد تجاري اجاره داده مي شود

7 اسفند 1396 ساعت 13:10

شهردار هفشجان گفت: با افتتاح مجتمع تجاري شهر هفشجان 60 واحد تجاري آن از طريق مزايده اجاره داده مي شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حامد فروزنده شهردار هفشجان امروز در مراسم افتتاحيه مجتمع تجاري شهرداري هفشجان با اشاره به اينکه از ابتدايي ترين روزهاي مديريت دغدغه افتتاح مجتمع تجاري را داشتم اظهار کرد: ظرف مدت ۶۰ روز ساختمان جديد شهرداري را افتتاح و مابقي مجتمع را با نصب تابلو روز شمار ۵۰ روزه با همکاري شوراها و کارمندان شهرداري افتتاح نموديم.

وي با اشاره به اينکه اين مجتمع داراي ۶۰ واحد تجاري است تصريح کرد: اين ۶۰ واحد تجاري قطعا بصورت استيجاري به مردم واگذار مي شود.

فروزنده با بيان اينکه تاکنون هيچ مغازه ای به کسي واگذار نشده است بيان داشت: افراد متقاضي تنها مي توانند از طريق مزايده مغازه را اجاره کنند.

وي با اذعان بر اينکه متقاضيان در مزايده بايد ثبت نام و شرکت کنند بيان داشت: کساني در اين مزايده برنده مي شوند و مغازه به آن ها واگذار مي شود که قيمت بالاتري دهند.

هيچ مغازه اي در مجتمع تجاري شهرداري هفشجان فروخته نمي شود

شهردار هفشجان با تاکيد بر اينکه هيچ مغازه اي در مجتمع تجاري شهرداري هفشجان به فروش نمي رسد خاطرنشان کرد: قطعا اين مکان به عنوان منبع درآمد پايدار براي شهرداري مي ماند.

فروزنده با بيان اينکه همه مردم شهر هفشجان و تمامي پرسنل شهرداري همت کنيم که اين مجتمع را به بزرگترين مرکز خريد شهر هفشجان تبديل کنيم اذعان داشت: در سطح استان کمتر مجتمعي به اين بزرگي و زيبايي وجود دارد و تنها همت ما را مي طلبد که از آن استفاده بهينه داشته باشيم.

وي با اذعان بر اينکه با راه اندازي اين مجتمع زمينه اشتغال بسياري از جوانان را فراهم کرديم بيان داشت: اجاره ها در راستاي حمايت از قشر کسبه اي خواهد بود که مغازه ندارند.

فروزنده با بيان اينکه قيمت پايه براي مزايده را از ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفتيم اذعان داشت:رقابت طوري شود که اجاره ها سر به فلک نکشند و خدايي نکرده کسبه نتوانند از پس اجاره ها بر بيايند

وي تاکيد کرد: تا جايي که بتوانيم ما از نيروها، پيمانکاران، مصالح شهر هفشجان استفاده مي کنيم.

شهردار هفشجان گفت: به مردم عزيز شهر هفشجان قول مي دهم که از اين به بعد تمام خريد ها و تمام استفاده ها و منابع مالي که قرار است خرج شود قطعا از کسبه شهر هفشجان باشد و از پرسنل متخصص شهر هفشجان استفاده خواهيم کرد.

فروزنده از معاون امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري درخواست اتمام پروژه بلوار ورودي شهر هفشجان از سمت نوآباد و روکش آسفالت آن را داد و گفت: اميدواريم تا قبل از فرار رسيدن ايام عيد روکش آسفالت اين بلوار انجام گيرد و ما نيز بحث روشنايي آن را به اتمام برسانيم.

وي از مسئولين خواست که نگاه ويژه به شهر هفشجان داشته باشن و در حل مشکلات شهر آن ها را ياري کند.

فروزنده همچنين به برنامه هاي شب عيد در شهر هفشجان اشاره کرد و بيان داشت: خط کشي بلوارها، شستشو و نظافت، فضاي سبز، روشنايي معابر و... از اقداماتي است که در شب عيد انجام خواهيم داد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 38680

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38680/مجتمع-تجاري-شهرداري-هفشجان-افتتاح-60-واحد-اجاره-داده-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir