کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت حماسه 9 دي /

برگزاري گرد همايي بزرگ بصيرتي ميثاق با ولايت در سامان

7 دی 1396 ساعت 10:22

مسئول شوراي هماهنگي و تبليغات شهرستان سامان از برگزاري گردهمايي بزرگ بصيرتي ميثاق با ولايت در سامان در روز جمعه خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز, سهراب بابادايي مسئول شوراي هماهنگي و تبليغات شهرستان سامان در گفتگو با  سامان ما با بيان اينکه گرد همايي بزرگ بصيرتي ميثاق با ولايت با عنوان (بررسي درس ها و پيامد هاي فتنه ۸۸و حماسه مردمي ۹ دي )برگزار مي شود، اظهار داشت: مردم بصیر سامان در فتنه سال ۸۸ پیشرو سایر شهرها در هشتم دي ماه مخالفت خود را از فتنه ۸۸ و سران فتنه عنوان کردند گردهمايي اين شهرستان هم در هشتم دي ما برگزار مي شود.

بابادايي با بيان اينکه اين گرد همايي بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد ابوالفضل سامان با سخنراني آيت الله اسلاميان نماينده مردم در مجلس خبرگان برگزار مي شود، بيان داشت: همچنين در سالگرد ۹ دي ماه در بخش زاينده رود گرد همايي حماسه ۹ دي با عنوان ۹ دي روز بصيرت و ميثاق با ولايت در حسينه اعظم هوره برگزار مي شود.

وي با بيان اينکه ۹ دي مختص يک همايش، جلسه و تجمع نيست بلکه مسئله اساسي تبيين حماسه ۹ دي است، در دل ۹ دي حرف‌هاي بسياري نهفته است و اگر ابعاد آن تبيين شود، بصيرت‌زايي در بين افکار عمومي مطرح خواهد شد، بيان داشت: ماندگاري ۹ دي مسئله اصلي است و هر سال که مي‌گذرد شور و هيجان و استقبال مردمي از اين رويداد بيشتر مي‌شود.

بابادايي افزود: عوامل داخلي آگاهانه يا ناآگاهانه يا با هر لقبي که بدهيم از افراد معاند خارج از کشور دستور مي‌گرفتند و در فتنه ۸۸ نقش ‌آفرين بودند و تلاش کردند جمهوري اسلامي را که زائيده محرم بود از بين ببرند.

وي تصريح کرد : علاوه بر برگزاري گرد همايي و همايش هاي در شهرستان سامان به مناسبت ۹ دي برنامه هاي و نشست هاي بصيرتي توسطايگاه و حوزه هاي بسيج در سرتا سر شهرستان برگزار مي شود .

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س


کد مطلب: 37780

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37780/برگزاري-گرد-همايي-بزرگ-بصيرتي-ميثاق-ولايت-سامان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir