کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اينجا شهدا گمنام‌ترند

شهداي گمنام در اردل گمنام‌تر شده‌اند

11 بهمن 1397 ساعت 18:58

قطع روشنايي تپ نورالشهدا،شهداي گمنام شهر اردل را گمنام تر کرد.


به گزارش جهانبين نيوز؛ يادمان‌هاي شهدا در هر شهر نقش يادآوري، پاسداشت و استمرار بخشي تاريخ پر افتخار مردم ايران اسلامي را دارند و مي توانند به عنوان يک پتانسيل فرهنگي به صورت قرارگاه و پاتوقي براي مردم هر منطقه عمل کنند . تا دل‌ها را روانه ياد شهدا کنند.

يادمان‌هاي شهدا تداعي کننده خاطرات وطن پرستي و ارزش‌هاي مقاومت ، ايثار و شهادت در جامعه اسلامي ايرانند . اين مکان هاي مقدس براي تجديد ميثاق با شهدا، الگوسازي براي نسل جوان و شکوه جايگاه رفيع جهاد و شهادت است . زيرا عزت و سربلندي امروز جامعه اسلامي در سايه رشادت‌هاي شهدا حاصل شده و شهدا به خاطر حفظ دين و امنيت کشور ، از جان خود گذشتند. حال وظيفه ماست تا با بر پايي يادمان ها _ ياد و خاطراتشان را گرامي بداريم و نگذاريم گرد فراموشي بر نام بلندشان فرو نشيند.


صالحي يکي از رزمندگان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز در اين خصوص گفت: همان طور که مقام معظم رهبري فرموده‌اند که شهدا امامزاده‌ گان ما هستند مسئولين شهرستان اردل بايد به اين مکان مقدس اهميت بيشتري دهند و نگذارند گمنامتر شوند.

وي که براي زيارت قبور شهدا آمده بود گفت: مکاني براي نشستن و حتي آبي براي وضو گرفتن در اين تپه وجود ندارد و بهتر است مسوولان هرچه زودتر اين يادمان را درست کنند و برنامه‌اي فرهنگي را اينجا برگزار کنند.

اين جانباز ۸ سال دفاع مقدس ضمن گلايه از مسئولين شهرستان اردل در خصوص خاموشي چراغ هاي گلزار شهداي گمنام شهر اردل گفت:روشنايي گلزار شهداي گمنام شهر اردل چند ماهي است که خاموش شده، در اين تاريکي بارها مشاهده شده که تعدادي افراد معتاد سر قبر شهدا به دليل باز بودن فضا و تاريک بودن محل اقدام به استعمال مواد مخدر کرده آن هم با موتورسيکلتي که کنار قبر شهدا پارک مي شود.

اميد است تا مسئولان مربوطه با وحدت نظر و تعامل و با نگاه به وسعت بي انتهاي از خودگذشتي شهدا و خانواده هاي آنان، هر چه سريع تر به غربت شهداي گمنام شهر اردل پايان دهند.

در جامعه‌ شهيدپرور که آسودگي و پيشرفت ما مرهون خون هزاران شهيد است؛ ديدن چنين اتفاقاتي ذهن هر شهروندي را آشفته مي‌سازد.

انتهاي پيام/۵۷۰ه


کد مطلب: 41270

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/41270/شهداي-گمنام-اردل-گمنام-تر-شده-اند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir