کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول فضای مجازی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

اعزام تیم‌های تولیدات دیجیتال چهارمحال و بختیاری به مسابقات فضای مجازی بسیج کشور

8 آذر 1397 ساعت 15:15

مسئول فضای مجازی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: دو تیم تخصصی تولیدات دیجیتال استان چهارمحال وبختیاری در نخستین رویداد فضای مجازی بسیج شرکت کردند.


 احسان ربیعی مسئول فضای مجازی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز با اشاره به اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز اظهار کرد: جنگ همچنان ادامه دارد و فقط میدان نبرد و سنگرها تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه رزمندگان جبهه‌های جنگ نرم با همه وجود و همه زندگیشان به میدان آمده‌اند تا اجازه ندهند دشمنان کشور به هدفشان برسند افزود: اینجا دیگر سلاح ما تفنگ نیست بلکه محتواهایی که تولید می‌شود سلاح نبرد ماست.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی و اهمیت حضور نیروهای انقلابی در این فضا گفت: همه باور داریم که جنگ است و به همین دلیل با همه توان وارد این میدان شده‌ایم، راه را برای دشمن سد می‌کنیم و به یاری خدا در میدان جنگ نرم هم مانند جنگ سخت پیروز خواهیم شد.

مسئول فضای مجازی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)در چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه بسیجیان این استان به خوبی به اهمیت فضای مجازی پی بردند؛ تصریح کرد: تاکنون توانسته ایم تیم های قوی در سطح هر شهرستان آماده کرده وبسیجیان با روحیه انقلابی نقش بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری داشته باشند.

به گزارش جهانبین نیوز ؛ دراین دوره از رقابت ها دو تیم سه نفره در بخش انیمیشن و اپلیکیشن از استان چهارمحال وبختیاری با موضوعات نقش جوان مومن انقلابی در افول آمریکا , در بخش بازی موضوع جوان و مقاومت و در بخش نرم افزار موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی می باشد.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 40910

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40910/اعزام-تیم-های-تولیدات-دیجیتال-چهارمحال-بختیاری-مسابقات-فضای-مجازی-بسیج-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir