کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان:

اجراي طرح ترويج فرهنگ سلامت در 11 مدرسه سامان

23 آذر 1396 ساعت 11:05

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: 11 واحد آموزشي در بحث ترويج فرهنگ سلامت مدارس مروج سلامت مشغول به اجراي اين طرح در شهرستان سامان هستند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، روز گذشته همایشی به منظور تقدیر از مدیران و فعالان امر سلامت در عرصه بهداشت مدارس و مروج سلامت در سامان با حضور محمد دهقانی رئیس آموزش و پرورش سامان و مهندس خلیلی سرپرست شبکه بهداشت شهرستان و معاون فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان سامان برگزار شد.

محمد دهقاني با بيان اينکه ۷۰ واحد آموزشي در سامان وجود دارد که از اين تعداد ۱۱ واحد آموزشي در بحث ترويج فرهنگ سلامت مدارس مروج سلامت مشغول به اجراي اين طرح مي‌باشند افزود: اين طرح به ارتقاي سلامت دانش آموزان در مدارس مي‌ پردازد وزمينه مراقبت از خودو فرهنگ خود مراقبتي و آموزش همسالان که منجر به توانمندسازي دانش آموزان براي زندگي سالم است.

دهقاني با بيان اينکه فرهنگ خود مراقبتي باعث اعتماد به نفس و عزت نفس در دانش آموزان مي‌شود بيان داشت: برنامه اين مدارس منجربه بهبود شرايط فيزيکي و بهداشتي در محيط مدرسه ودرنهايت سلامت جسمي ورواني در دانش آموزان و بهبود الگوي تغذيه دانش‌آموزان مي شود.

وي با اشاره بر اينکه بابرنامه ريزي آموزش و پرورش سامان درمدارس مختلف اين شهرستان بصورت مستمر و منظم جلسات آموزش خانواده برگزار مي شود، عنوان کرد: اين برنامه مشارکت اساتيد و کارشناسان مراکز مختلف را مي طلبدتا دراين جلسات شرکت نموده و خانواده ها را در مورد مسائل مختلف بهداشت فردي و آسيب هاي اجتماعي آگاه کنند.

محمد دهقاني اشاره کرد: درمدارس بايد بيشتر به نيازهاي دانش آموزان و زمينه هاي اجتماعي مذهبي و فرهنگي جامعه که رضايت منطقي دانش‌آموزان و خانواده ها را فراهم کند بينديشيم.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 37590

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37590/اجراي-طرح-ترويج-فرهنگ-سلامت-11-مدرسه-سامان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir