کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گلايه از وضعيت اسفبار کوچه هاي شهر لردگان

کوچه‌ها و باتلاق‌هاي شهر لردگان شيريني باران را تلخ مي‌کند+ تصاوير

پایگاه خبری سلام لردگان , 11 بهمن 1396 ساعت 14:25

کوچه پس کوچه هاي شهر لردگان پس از بارش باران باعث تجمع آب و ايجاد باتلاق هاي گلي شده است که‌ مشکلاتي را براي ساکنين به دنبال داشت.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، آغاز فصل پاييز و زمستان بي ترديد موجب خوشحالي و شعف مردم به جهت بارش باران و برف مي شود اما اين خوشحالي در شهرستان لردگان ديري نمي پايد و به دليل تجمع آب در کوچه پس کوچه هاي شهر فروکش مي‌کند.

يکي از اساسي ترين معضلات در شهرستان لردگان عدم هماهنگي بين ادارات دولتي در اين شهرستان است به گونه اي که در فصل پاييز و زمستان اداره آب و فاضلاب شهري اقدام به حفاري کانال هاي فاضلاب نموده و با توجه به عدم نظارت در پر نمودن اين کانال ها باعث نارضايتي و گلايه مندي شهروندان را به دنبال دارد.

اهالي  محله پشت درمانگاه شهداي لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشتند: کوچه هاي اين محله در سايه بي توجهي و کم توجهي دستگاه هاي متولي بي بهره مانده و فرياد آنان به گوش هيچ مسولين تاکنون نرسيده است، با اندک بارش باران، کوچه و خيابان ها تبديل به باتلاق هاي عميقی از گل مي شوند و مشکلات رفت و آمد براي ساکنين اين محله به وجود مي آورد و گاها صداي نعره لاستيک خودرو هايي که براي گذر از گل و لاي تلاش مي‌کند به گوش مي رسد و نارضايتي شهروندان را دوچندان کرده است.

  ترانشه هاي فاضلاب محله مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ترميم مي شود
يعقوب محمودي سرپرست شهرداري لرگان در پاسخ به وضعيت نامناسب معابر و کوچه هاي پشت درمانگاه شهداي لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان گفت: پيمانکار شبکه جمع آوري فاضلاب شهر لردگان بدون استفاده از کاتر برش آسفالت اقدام به حفاري در محله نمود و با توجه به ترکيدن لوله آب در اين محل و عدم تعمير به موقع آن باعث ايجاد مشکلات براي شهروندان شده است .

محمودي افزود: در راستاي بهبود عبور و مرور و رضايتمندي شهروندان تا پايان هفته اقدام به ترميم ترانشه هاي فاضلاب محله مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مي شود.

وضعيت نامناسب کوچه های شهر لردگان باعث گلايه شهروند خبرنگار ما شده است که تصاوير آن را مشاهده مي‌نماييد.
 






انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 38292

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38292/کوچه-ها-باتلاق-هاي-شهر-لردگان-شيريني-باران-تلخ-مي-کند-تصاوير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir