کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهلت ارسال آثار هنرمندان عکاس به جشنواره کي يار تا 15دي ماه تمديد شد

30 آبان 1396 ساعت 11:31

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار از تمديد مهلت ارسال آثار هنرمندان عکاس به سومين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري خبر داد.


به گزارش جهانبین به نقل از کیار بیدار، سيد يدالله حسيني  گفت: با انتشار فراخوان ارسال آثار هنرمندان عکاس به سومين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري تعداد چشمگيري از هنرمندان عکاس آثار فاخر و ارزشمند خود در موضوعات اعلام شده را به دبيرخانه جشنواره ارسال نمودند.

حسيني افزود: با توجه به برگزاري اختتاميه جشنواره در بهمن ماه سال جاري و همچنين فرصت پيش رو جهت عکاسي از سوژه هاي ناب در فصل زمستان هيئت اجرايي جشنواره نسبت به تمديد مهلت ارسال آثار هنرمندان عکاس به سومين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري توافق نمود و مقرر شد ۱۵ دي ماه آخرين مهلت ارسال آثار به جشنواره کي يار اعلام گردد.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي کيار گفت: جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري(کي يار) در سومين دوره برگزاري در سه موضوع ۱-اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال ۲-جاذبه هاي گردشگري استان چهارمحال و بختياري ۳-شهرستان کيار در قاب تصوير برگزار مي شود.

حسيني در ادامه بيان داشت: علاقمندان به شرکت در جشنواره مي توانند در بخش آماتور يا حرفه اي در سه موضوع مشخص شده حداکثر ۵اثر به دبيرخانه جشنواره ارسال نمايند و در صورت کسب رتبه در جشنواره از جوايز اين جشنواره برحوردار شوند.

وي جايزه هنرمند خالق تصويز حائز رتبه اول در بخش حرفه اي را ۷۰۰هزار تومان، نفر دوم بخش حرفه اي را ۵۰۰هزار تومان، نفر اول بخش آماتور ۳۰۰هزار تومان و نفر دوم بخش آماتور را ۲۵۰هزار تومان اعلام کرد و گفت: تعداد ۴جايزه ۱۰۰هزار توماني هم جهت ۴اثر شايسته تقدير پيش بيني شده است.

به گزارش کيار بيدار جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري پيش از اين يک دوره به صورت شهرستاني و دو دوره به صورت استاني برگزار شده است.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 37202

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37202/مهلت-ارسال-آثار-هنرمندان-عکاس-جشنواره-کي-يار-15دي-ماه-تمديد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir